وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: با رومنیگه در مورد آینده صحبت کردم؛ همیشه گفته ام در بایرن باقی خواهم ماند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام در مورد آینده کاری خود با کارل هاینس رومنیگه صحبت کرد.  

فیلیپ لام کاپیتان پرافتخار بایرن مونیخ در مصاحبه با Süddeutsche Zeitung می گوید برای اولین بار در هفته گذشته با کارل هاینس رومنیگه در مورد آینده خود در بایرن مونیخ صحبت کرده است.

لام در این باره می گوید:

” هفته گذشته من برای اولین بار بر سر این موضوع با کارل هاینس رومنیگه صحبت کردم. من همیشه گفته ام که در بایرن مونیخ باقی خواهم ماند، تخصص من قطعا فوتبال است.
 “

پس از کناره گیری ماتیاس سامر پست مدیر ورزشی بایرن مونیخ همچنان خالی مانده است و با توجه به پایان قرارداد لام در سال 2018 این مقام به نظر برای او تا آن زمان خالی باقی خواهد ماند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد