وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: سرشار از اعتماد به نفس هستم؛ موفقیت های بایرن به بهبود مصدومیت من کمک کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره هلندی بایرن مونیخ می گوید تنها هدفش آماده بودن به صورت کامل است. 

 

آرین روبن، وینگر 32 ساله بایرن مونیخ پیش از آغاز فصل مصدوم شد و پیش فصل بایرن را از دست داد اما او اخیرا به تمرینات بایرن مونیخ بازگشته است. روبن در گفتگو با بایرن تی وی گفت:

“شما می توانید هرچقدر که بخواهید برای خودتان وبه طور اختصاصی تمرین کنید اما اکنون دوباره من به تمرینات تیم بازگشته ام و بخشی از آن هستم. این زیباترین بخش قضیه است گرچه هماهنگی و تطبیق با تیم مدتی طول می کشد. من می خواهم رو به جلو حرکت کنم و شک و تردیدی در کارم ندارم. من اکنون سرشار از اعتماد به نفس هستم و به بدن خود ایمان دارم. همه چیز خوب به نظر می رسد. من از گذشته درس گرفته ام و نمی خواهم خیلی زود جشن بگیرم. اوضاع امروز پنجچشنبه بسیار خوب پیش رفت و باید ببینیم که جمعه چطور خواهد بود.
 

روبن ادامه داد:

“موفقیت های بایرن باعث انگیزه ای مضاعف برای من شد تا زودتر به میادین بازگردم و بهبود یابم. به اندازه کافی از مصدومیت ها سهم داشته ام اما این مصدومیت واقعا یک ضربه شدید بود. وقتی شما مصدوم می شوید، کمی انگیزه خود را از دست می دهید و نیاز دارید تا شرایط به حالت عادی خود بازگردد. امیدوارم شرایط همانند الان به خوبی پیش برود و تنها هدف من این است تا مطمئن شوم آماده ام و در ماه دسامبر، لبخند بر روی لب های من بیاید.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
بایرنی جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 00:44

عشقی پسر

hosein002 جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 17:44

برگرد تا بایرن واقعی رو نشون بدیم
امسال دیگه باید قهرمان شیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد