وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پپ گواردیولا مدافع جوان بایرن مونیخ را زیر نظر دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی سیتیزن ها در نظر دارد برای تقویت سمت چپ دفاعی اش، بازیکن مورد علاقه اش یعنی خوان برنات را در آینده ای نه چندان دور به اتحاد ببرد. 

 

در تابستان سال 2014 بود که پپ گواردیولا سرمربی وقت بایرن مونیخ خوان برنات را از والنسیا به مونیخ آورد. با وجود بازیکنانی  مثل آلابا در پست برنات، سرمربی اسپانیایی بارها علاقه اش را به برنات نشان داد. او 46 بار در مدت زمان حضور گواردیولا در بوندس لیگا به میدان رفت. 

به گزارش talksport و ادعای مدیا ست، پپ گواردیولا به فکر تقویت سمت چپ دفاعی اش می باشد. گواردیولا، کولاروف 30 ساله و کلیشی 31 ساله را در دفاع چپ در اختیار دارد اما قصد دارد یک نیروی جوان و آینده دار را در این پست به تیمش اضافه کند.

بر اساس گزارش ها خوان برنات 23 ساله نیز از علاقه مند بودن گواردیولا به او مطلع است اگرچه بایرن مونیخ فعلا برنامه ای برای فروش دفاع چپ اسپانیایی اش ندارد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
شاهین جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 01:11

اشکال نداره بره منچستر

Nilofar جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 10:55

زمانی اشکال نداره که جایگزین خوب براش بگیرن زمانی که الابا مصدوم میشه یا مجبور به هر دلیلی تو دفاع چپ نباشه انصافا گزنیه بدی نیست و اشتباهاتش تو چمپیونز لیگ بیشتر ربط به کم تجبره بودنش است الابا هم سه پیش به این قدرت نبود انصافا خیلی جوانه برنات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد