وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: گل زدن همه چیز نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کیمیش که این روزها یکی از امتیاز آورترین مهره‌های بایرن مونیخ به شمار می‌آید عقیده دارد مهمتر از گل زدن این است که بتوان به هر شکل ممکن به تیم کمک کرد. 

 

این روزها ملی‌پوش 21ساله بایرن مونیخ دوران اوجش را سپری می‌کند. یاشوا کیمیش در بازی آلمان مقابل نروژ که در چارچوب دیدارهای مقدماتی جام جهانی برگزار شد نخستین گل ملی خود را به ثمر رساند، آخر هفته گذشته برابر شالکه زننده گل دوم بایرن بود و شب گذشته هم در اولین بازی باواریایی‌ها در فصل جدید چمپیونزلیگ دو بار دروازه حریف روسی را باز کرد. این درخشش مناسبتی شد تا خبرنگار dfb.de، مصاحبه‌ای را با این بازیکن ترتیب دهد.

-آقای کیمیش، آیا می‌توان ادعا کرد که شما این روزها در اوج به سر می‌برید؟

“بله. اگر گل زدن را معیار قرار دهیم روزهای خوبی را می‌گذرانم. امیدوارم که این روند همینطور ادامه پیدا کند اما این همه چیز نیست.
 

-منظورتان چیست؟

“گل زدن همه چیز نیست. عوامل دیگری هم در احساس رضایت بازیکن از اینکه می‌تواند به تیمش کمک کند نقش دارند. حالا اگر گل هم بزنی دیگر چه بهتر.
 

-اولین گل ملی شما که چندی پیش در دیدار مقابل نروژ به ثمر رساندید، چقدر از اهمیت برخوردار است؟

“هر بار که گل می‌زنم اعتماد به نفسم بیشتر می‌شود، فرقی هم ندارد که آن گل چگونه به ثمر می‌رسد.
 

-بعد از گلی که به شالکه زدید، فیلیپ لام قدرت شوتزنی شما را ستود. آیا این مسئولیت شما را سنگین‌تر نمی‌کند؟

“از اینکه فیلیپ آن دیدگاه را بیان کرد خوشحال شدم و از او تشکر کردم. این به من اعتماد به نفس می‌دهد که همچنان رو به جلو حرکت کنم.
 

-در بازی مقابل روستوف مثل یک شاه کلید بودید که روند بازی را تعیین می‌کردید. تجربه خودتان از این بازی چه بود؟

“من وقتی که بازی می‌کنم سعی ام بر این است که هر چه در توان دارم عرضه کنم؛ می‌خواهم توپ را داشته باشم، خودم را نشان دهم و هر طور بتوانم به کمک تیم بشتابم. دیروز هم هدفم همین بود.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد