وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: اصلاحات جدید لیگ قهرمانان باعث تکامل باشگاه ها می شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر بایرن مونیخ به توجیه اصلاحات جدید لیگ قهرمانان اروپا پرداخت و انتقادات در این خصوص را نادیده می گیرد. 

 

رومنیگه، مدیر بایرن مونیخ در گفتگو با اشپورت بیلد درباره سیستم جدید لیگ قهرمانان صحبت کرد:

“درباره اصلاحات جدید در لیگ قهرمانان اروپا با یوفا صحبت هایی انجام دادیم و یوفا تصمیم نهایی را گرفت. این مسئله باعث تکامل باشگاه ها می شود و تضمین می کند که فوتبال باشگاهی اروپا همچنان متحد و یکدست باقی بماند.
 

گئورگ پانگل، دبیر کل انجمن لیگ های اروپایی و هارولد استروتس، رئیس ماینتس از کسانی بودند که به مخالفت قوانین جدید لیگ قهرمانان اروپا پرداختند اما رومنیگه در کمال خونسردی پاسخ آن ها را داد:

“انتقاد کردن اساسا مشکلی ندارد اما انتقاداتی که بدون پایه و اساس باشند و باعث بروز اختلاف در لیگ ها شوند چندان باکلاس نیستند. چه کسی به لیگ قهرمانان علاقه خواهد داشت وقتی تیم هایی چون رئال مادرید، بارسلونا، منچستر یونایتد،، پی اس جی و بایرن در آن حضور نداشته باشند؟
 

"کاله" در ادامه علاقه بایرن مونیخ به یولیان برانت، وینگر ملی پوش آلمانی را تایید کرد وگفت که قبلا صحبت هایی با او داشته اند:

“یولیان قبلا در این جا با پدرش حاضر بود و مشخص بود که تیم جوانان وولفسبورگ را ترک می کند. گرچه ما به جذب او علاقه داشتیم اما در نهایت او لورکوزن را انتخاب کرد. 
 

رومنیگه امیدوار است تا قرارداد چند بازیکن با تجربه خود از جمله ریبری، روبن و آلونسو را تمدید کند. او افزوذ:

“با آن ها مکالماتی داشته ام و ما علاقه داریم تا آن ها را مدت زمان بیشتری داشته باشیم. فکر می کنم مربی تیم به خوبی می داند که با بازیکنان مسن تر نیز کار کند. ما ترکیب بسیار خوبی از جوانان و با تجربه ها داریم.
 

وی در پایان درباره فروش گوتسه به دورتموند گفت:

“ماریو گوتسه پسر خیلی خیلی خوبی است و برابر لایپستیش نیز نمایش بسیار خوبی داشت اما فروش او تصمیم درستی بود. همچنین من معتقدم که روبرت لواندوفسکی همکاری طولانی مدتی با ما خواهد داشت. او قراردادی سه ساله با ما دارد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد