وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر روستوف

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با 5 گل از سد روستوف گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

کارلو آنچلوتی:

من خوشحالم، ما شروع خوبی داشتیم. بردن چمپیونزلیگ؟ مطمئنا ممکن است، تیم ما این فصل رقابتی خواهد بود و در حال حاضر همه چیز خوب است ولی هدف اول ما بردن در مرحله گروهی است و بعد باید ببینیم قرعه ها چگونه خواهد بود. بازی خیلی خوبی بود. گلزنی را خیلی زود آغاز کردیم و سپس بازی برای ما باز شد.کیمیچ در حال حاضر خیلی خیلی خوب بازی می‌کند. او در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و می‌تواند هر جایی بازی کند. او در فرم خوبی است و تمرکزش را نیز حفظ کرده است ولی من تیم بسیار خوبی دارم و انتخاب بازیکنان برای بازی بسیار کار سختی است.

 

توماس مولر:

مسلما کسب چنین نتیجه‌ای خوشحالی دارد. اینکه نیمه نخست را با حساب 2 بر 0 به پایان بردیم هم گام موثری در روند بازی بود. روستوف همانطوری که انتظار می‌رفت به دفاع روی آورده بود و از همین رو ما مجبور بودیم ازکناره‌ها نفوذ کنیم اما از پس اینکار برآمدیم. بازی بسیار جدی و خوبی هم به نمایش گذاشتیم. من کاملا راضی ام.

 

روبرت لواندوفسکی:

برای من، بازی آسانی نبود. آنها نمی خواستند فوتبال بازی کنند. گاهی اوقات شما باید تنها به وظیفه ی خودتان عمل کنید. بازیکن حریف مرا گرفت و مشخصا پنالتی بود. لیگ قهرمانان همیشه برای بایرن مهم است؛ اما این اولین بازی بود. 

 

یوشوا کیمیچ:

خیلی ها گفته بودند اگر یک گل بزنی، راه میفتی. با زدن یک گل، اعتماد به نفستان بالا می رود. مخصوصا چون من تاکنون چندان از داخل محوطه جریمه گلزنی نکرده بودم. اما با وجود روبرت (لواندوفسکی) که همیشه آماده است، نیازی نیست چندان نگران باشید. از 6 فصل گذشته تا کنون همیشه در پست مدافع میانی بازی کرده ام. امشب هم زیر نظر مربی جدید در پستی جدید. من هر پستی را که برعهده می گیرم، سعی می کنم سرعت داشته باشم و در هر موقعیتی متقاعد کننده بازی کنم.

  

ایوان دانیلیانتس (سرمربی روستوف):

ما تا به حال هرگز مقابل چنین تیم قدرتمندی بازی نکرده بودیم. تیم من تلاش کرد منسجم بازی کند و در پی خلق موقعیت بودیم،  اما این کافی نبود. بازیکنان بایرن خیلی سریع حرکت می‌کردند و قدرت بدنی بسیار بالایی داشتند. این مسئله انرژی زیادی از ما گرفت. ما مقابل یک قهرمان باابهت شکست خوردیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد