وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - روستوف؛ آمار و حقایق

fcbayern-fcrostov00-variant640x360.jpg

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، امشب رقابت بایرن در سومین جام موجود فصل 2016-17 استارت می خورد و باواریایی ها حریف نه چندان قدرتمند ولی ناشناسی از روسیه را پیش رو دارند. 

 

پس از شروع خوب در بوندس لیگا،جام حذقی و سوپرکاپ، امشب کارلتو بدنبال شروعی مقتدرانه در لیک قهرمانان و در خانه ی خودی می باشد.

در ادامه نگاهی می اندازیم به آمار و حقایق مصاف بایرن و روستوف:

1-بایرن:

*پس از قهرمانی با رئال و میلان، کارلتو در اولین تجربه ی اروپایی اش با بایرن مونیخ به دنبال تبدیل شدن به نخستین مربی تاریخ است که به چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان می رسد.

*بایرن تمامی 6 دیدار خانگی اش در فصل قبل را با برد پشت سر گذاشت و در این دیدارها 21 گل زد و تنها 4 گل خورد. بایرن اکنون با رکورد 12 برد پیاپی منچستر برابری می کند و در صورت پیروزی در دیدار امشب از این حیث رکورد دار می شود.

*بایرن در برابر تیم های روسی در خانه 5 برد 3 تساوی و یک شکست تجربه کرده است.

*آخرین حریف روسی بایرن زسکا مسکو بود که در هر 4 دیدار در فصول 2013-14 و 2014-15 مغلوب بایرن شد. مولر در سه دیدار اخیر برابر این تیم یک گل از روی نقطه ی پنالتی به ثمرساند.

2-روستوف:

*روستوف اولین دیدارش با تیم های آلمانی را برگزار می کند اما این تیم سابقه ی بازی با تیمی تحت هدایت کارلتو را دارد. در فصل 1999 و جام اینتر توتو، کیریچنکو سرمربی فعلی روستوف که آن موقع به عنوان بازیکن حضور داشت، در مجموع 9-1 در نیمه نهایی به  یوونتوس باختند.

*روستوف در دیدارهای انتخابی لیگ قهرمانان برابر اندرلخت و آژاکس شکست نخورد.

*روستوف تنها 10 بار طعم بازی در رقابت های اروپایی را چشیده است، در حالی که بایرن در فصل قبل 12 بار در اروپا به میدان رفت.

3-بازیکنان و مربیان

*نخستین تجربه ی آنجلوتی در اروپا، به سال 1980 در تیم ملی زیر 21 ساله های ایتالیا باز می گردد.کارلتو با تیم ملی کشورش با حساب 3-1 با جماهیر شوروی سابق باخت. هشت سال کارلتو با تیم ملی ایتالیا در نیمه نهایی اروپا با 2 گل مغلوب شوروی شدند.

*بعنوان مربی آنجلوتی رکورد 100 درصد برد برابر تیم های روسی دارد. با یووه، کارلتو 4-0 و 5-1 روستوف را برد.با میلان در سال 2002-3 وی در دو بازی رفت و رگشت با حساب 1-0 لوکوموتیو را برد.با چلسی هم کارلتو در ففصل 2010-11 اسپارتاک را 2-0 و 4-1 برد.

*بعنوان بازیک کریچینکو نیز دو بار با تیم های آلمانی در اینترتوتو دیدار داشته است. در  فصل 2006 وی در مجموع 2-0 با تیم مسکو به هرتابرلین باخت.مصاف بعدی او با اشتوتگارت بود که با وجود برد 1-0 موسکوسوکایا با گل کریچنکو، در دیدار برگشت 3-0 شکست خوردند.

*کومن نخستین گلش را برای تیم ملی فرانسه در جریان برد4-2 روسیه در دیدارذ دوستانه ی همین سال به ثمر رساند.

*در مصاف شیلی با ویدال و اکوادور با نوبوآ(بازیکن روستوف)،تیم شیلی در کوپاآمریکا2015 موفق شد 2-0 پیروز شود.

*در دیدار انتخابیس جام جهانی 2014، فرانک ریبری در برد 4-2 خارج خانه برابر بلاروس که کالاچف را در اختیار داشت، دو گل به ثمر رساند. کالاچف نیر گل دوم تیمش را وارد دروازه ی فرانسه نمود.

4-حقایق بازی

*لواندوفسکی در چهار دیدار اخیرش براب لهستان و بایرن 8 گل به ثمر رسانده است.

*کارلتو در نخستین تجربه ی مربیگری اش در موینخ بایرن را به قهرمانی سوپرکاپی رساند که در سه فصل اخیر همواره در آن شکست خورده بود.

*لواندوفسکی دو هت تریک در آگوست برابر کارل زینا و برمن داشته است.

*مولر به 7 بازی بدون گل خود در تیم ملی آلمان با گلزنی برابر نروژ پایان داد.

*پس از 9 سال و 99 روز، متس هوملز بار دیگر برای بایرن در لیگ به میدن رفت.

*روستوف اگرچه در 3 دیدار اخیر خارج خانه نباخته است ولی پیروز هم نشده است.

*روستوف در فصل قبل بهترین حط دفاعی لیگ روسیه را با دریافت 20 گل در 30 بازی داشت.

*روستوف پس از شکست 1-0 در می 2015، در 23 دیدار خانگی بازنده نبوده است.

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد