وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: کیمیش از ابتدا بازی می کند؛ همه تیم های آلمانی منظم هستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ به سوالات خبرنگاران در آستانه لیگ قهرمانان پاسخ داد.  

 

در چارچوب هفته اول بازی های لیگ قهرمانان اروپا تیم های بایرن مونیخ و روستوف فردا شب به مصاف هم می روند. به گزارش Sport1، کارلو آنچلوتی در مصاحبه مطبوعاتی خود به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

تمرکز روی روستوف:

” من خوش شانس بودم که این رقابت را سه بار فتح کرده ام. اما برابر روستوف باید بهترین نمایش خود را به کار گیریم. چرخش زیادی در ترکیب نخواهیم داد اما هنوز نمی دانم کدام بازیکنان بازی می کنند. در کل چرخش از 2 نظر اهمیت دارد؛ یکی برای آماده نگه داشتن بازیکنان و دوم برای تهییج و روحیه دادن به آن ها.
 “

مهمترین قسمت فصل:

” ما پتانسیل بالایی داریم، تیم بسیار خوبی داریم و من از تیم راضی هستم. اما در رقابت ها باید در ماه مارس یا آوریل مقطع مهم را طی کنیم. اولین قدم صدرنشین شدن در گروه است؛ این بسیار اهمیت دارد و بعد از آن باید ببینیم چه فرمی در مارس یا آوریل داریم.
 “

کومان در ترکیب نیست:

” ما می خواهیم از کومان برای روز شنبه استفاده کنیم و او در ترکیب فردا نخواهد بود.
 “

تحسین روستوف:

” روستوف یک تیم جدید در لیگ قهرمانان است اما آن ها آژاکس را شکست داده اند. شاید بازیکن سرشناس نداشته باشند اما دفاع عالی و تیم مستحکمی دارند.
 “

کوستا در ترکیب:

” کوستا 30 دقیقه بسیار خوب بازی کرده است. او بعد از مصدومیتش بازگشته و شاید بازی برابر روستوف شروعی از ابتدا برای او باشد.
 “

بازی همزمان ریبری و کوستا؟

” در نظر من، بازیکنان خوب همیشه می توانند با هم بازی کنند. ریبری یک بازیکن خوب است و کوستا هم همینطور. بنابران آن ها می توانند به درستی با هم بازی کنند. قدرت ما به این خاطر است که بازیکنانی داریم که در پست های مختلف توانایی بازی دارند.
 “

تمجید از لایپزیگ:

” من بازی آن ها را دیده ام. بازی های زیادی در تعطیلات این هفته دیده ام. بازی هوفنهایم برابر ماینتس، دورتموند، لایپزیگ و بازی لورکوزن بسیار جذاب بود. هر بازی سخت است زیرا که تیم ها بسیار منظم بازی می کنند. هر بازی می تواند یک شگفتی باشد. من لایپزیگ را نمی شناختم اما آن ها 90 دقیقه بسیار خوب داشتند.
 “

کیمیش از ابتدا؟

” بله او از ابتدا بازی می کند.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد