وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

افنبرگ: می خواهم بازهم مربیگری کنم؛ این بزرگ ترین آرزوی من است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره بایرن مونیخ امیدوار است تا به دنیای مربیگری باز گردد. 

 

اولین تجربه اشتفان افنبرگ در سرمربیگری چندان جالب نبود وبا پادربورن در بوندس لیگا 2 نتایج ضعیفی گرفت. اما افنبرگ همچنان امیدوار است تا شانس دوباره ای در این کار بیابد. او در مصاحبه با بیلد گفت:

“البته که امیدوارم بازهم مربیگری کنم و یک سال دیگر نیز روی نیمکت بنشینم. مربیگری دوباره هدف من و بزرگ ترین آرزویم است.  

هافبک سابق بایرن مونیخ به دلیل کسب نتایج ضعیف در ماه مارس از پادربورن اخراج شد و در پایان فصل نیز این تیم به دسته پایین تر سقوط کرد.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
جواد یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 16:28

سردار آزمون به بازی بایرن میرسه

stefan effenberg یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 21:00

دلم برای افن برگ تنگ شده، ببر بود واسه خودش.

hosein002 یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 22:11

خداکنه برسه حداقل بخاطر ازمون بازیو پخش کنن
منم میخوام عکس العملشو ببینم دربرابر بایرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد