وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نقشه های بزرگ بایرن مونیخ در دیداری که هوودس ترسی از مولر نخواهد داشت!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان شالکه قبل از دیدار روز جمعه با بایرن مونیخ اعلام کرد که ترسی از توماس مولر ندارد.  

 

بعد از تعطیلاتی که به خاطر بازی های ملی ایجاد شده بود، رقابت های بوندسلیگا بار دیگر با بازی روز جمعه شالکه و بایرن مونیخ از سر گرفته خواهد شد.

به نقل از FourFourTwo، بندیک هوودس در مصاحبه ای با Bild صراحتا اعلام کرد که هیچ ترسی از توماس مولر ندارد:

” من از مولر هراسی ندارم. قرار نیست که من به تنهایی رو به روی وی بازی کنم. ولی همه می دانیم که بایرن بهترین تیم فوتبال آلمان می باشد. ما باید در بازی مقابل بایرن مونیخ، عملکردی بهتر در مقایسه با آینتراخت فرانکفورت داشته باشیم.
 “

اما توماس مولر نیز در آستانه دیدار دو تیم شالکه و بایرن مونیخ، قول داد که هم تیمی اش در تیم ملی آلمان روز سختی را در پیش رو خواهد داشت:

” من و بندیک در چند روز گذشته به کرات با یکدیگر صحبت کرده ایم. من فقط می توانم بگویم که برای بازی روز جمعه، نقشه های بزرگی داریم. بازی آسانی برای او نخواهد بود. من هیچوقت به تمام کنندگی خود شک نکرده ام. همیشه لحظاتی وجود دارند که اوضاع به خوبی پیش نمی رود. اما من بار دیگر آرام و سرشار از اعتماد به نفس هستم.
 “

لازم به ذکر است دو تیم شالکه و بایرن مونیخ در اولین بازی هفته دوم بوندسلیگا، ساعت 23 روز جمعه در ورزشگاه فلتینس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
نوید چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 17:51

اگه دوباره جناب هوودس با دست گل نزنه بایرن برندس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد