وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از پیروزی برابر نروژ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دیشب در مرحله مقدماتی جام جام جهانی 2018 تیم ملی فوتبال آلمان با سه گل تیم ملی فوتبال نروژ را شکست داد. در ادامه نظر ژرمنها را راجع به این دیدار می خوانید. 

  

یواخیم لوو:

ما خیلی مطمئن بازی کردیم. نروژ اصلا برای بازی کردن نیامده بود و موقعیتی هم نداشت. ترجیح می دادم توماس مولر همین گل ها را در یورو بزند تا در مقدماتی جام جهانی. او تلاش زیادی کرد و موقعیت های خوبی داشت ولی در یورو موفق به گلزنی نشد. البته که مواردی هست که باید بهبود پیدا کند. تاثیرگذاری تیم در یورو و مخصوصا مقابل فرانسه بسیار کم بود.

 

توماس مولر:

همواره مسائلی وجود دارند که باید بهتر انجام شوند اما به طور کلی خوب عمل کردیم زیرا به آن چه که می خواستیم، رسیدیم و توانستیم به خوبی گلزنی کنیم. راضی هستیم و گرچه کیفیت خوبی داریم اما هنوز هم جای پیشرفت داریم. درباره گل ها؟ مهاجمان به کمی شانس نیاز دارند و من شب گذشته خوش شانس بودم. در این بازی بسیار تلاش کردم و نتیجه کارم را هم دیدم. هم اکنون استراحت می کنیم و دوباره روی مسابقات تمرکز خواهیم کرد.

 

ماریو گوتزه:

ما از دقیقه اول 3 امتیاز بازی را می خواستیم، ما می دانستیم قبل از به ثمر رساندن گل اول آن آسان نخواهد بود، بعد از زدن گل شانس های زیادی توانستیم ایجاد کنیم.

 

یوشوا کیمیچ:

این بازی برای من بسیار خاص بود. معمولا برای گلزنی شوت نمی زنم اما خوشحالم که در این بازی، موفق به گلزنی از این راه شدم. مدافعان کناری ما در حمله شرکت داشتند و من چندین بار آزادانه در سمت راست توانستم حرکات موثری داشته باشم. خوشحالم که بازیکنان جوان زیادی در زمین حضور داشتند.
 

متس هوملس:

به طور کلی بازی خوبی در دفاع و حمله انجام دادیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم. با توجه به عملکرد دفاعی که داشتیم، امروز از کار دفاعی تیم انتقادی نخواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد