وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیم ملی نروژ 0 - 3 تیم ملی آلمان؛ پیروزی پرگل آلمان در خانه نروژ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم ملی آلمان در اولین دیدارش در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018، موفق شد با نتیجه 3-0 نروژ را از پیش رو بردارد.   

 
در این دیدار شاگردان یواخیم لوو کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند. 

ژرمن ها بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی چند موقعیت خوب داشتند تا اینکه در دقیقه 15، توماس مولر توانست گل اول بازی را به ثمر برساند. پاس خطرناک مسوت اوزیل به درون محوطه جریمه نروژ، با تعلل بازیکنان میزبان به مولر رسید و او هم با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد. 

بعد از این گل، بازیکنان نروژ برای دقایقی پیش کشیدند و حتی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه هم روی دروازه آلمان ایجاد کردند اما پس از آن، بار دیگر شاگردان لوو ابتکار عمل را در دست گرفتند و حملات بیشتری روی دروازه حریف ترتیب دادند تا اینکه در آخرین ثانیه های نیمه اول به گل دوم دست پیدا کردند.

 روی همکاری عالی مولر و اوزیل، توپ در محوطه جریمه به جاشوا کیمیچ رسید و او هم با ضربه ای دقیق، در حالی که با تکل دو مدافع حریف روبرو شده بود، توپ را به گوشه دروازه فرستاد. نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید. 

نیمه دوم هم با برتری آلمان آغاز شد و بازیکنان این تیم کاملا بر بازی مسلط بودند تا اینکه در دقیقه 60 به گل سوم دست پیدا کردند. بعد از یک پاسکاری طولانی از بازیکنان آلمان، ارسال سامی خدیرا، در محوطه جریمه به توماس مولر رسید و او هم کار را تمام کرد. 

بعد از این گل از ضرباهنگ بازی کاسته شد و بازیکنان میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و صاحب چند موقعیت خوب هم شدند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی در نهایت با همان نتیجه 3-0 به سود آلمان به پایان رسید.
 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
بهروز دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 01:15

باریکلا بچه ها خوب بازی کردین. برانت هم نشون داد خیلی خوش تکنیکه.
بهترین بازیکن زمین هم که مشخصه کیه مولر عزیز هستش که خیلی خوب بازی میکنه هم دفاع هم هافبک هم مهاجم واقعا از این بازیکن هر چی بگم کم گفتم. تازه اخلاقشم ۲۰ هست.

مسعودآلمانی-رئالی دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 01:15

براندت قشنگ استعداداینو داره که جای شواینی پرکنه .زنده باد آلمان به امیدفتح مسکو.چراایلکای گوندگان دعوت نشده؟

bayern دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 01:28

عالی بود تبریک میگم ،کیمیچ حرف ندلشت ،مولر که عزیز دله و برانت یه گوشه های نشون داد که معلومه در آینده نزدیک نزدیک سااره بی چون و چرا تیم آلمان میشه ،البته میر هم پدیده ی جدید آلمان میشه ،بهر حال برد خارج خونه رو به فال نیک میگیریم و یه قدم محکم واسه فتح جام جهانی برداشتیم به امید روزای بهتر و بهتر ،موفق و مؤید باشیننننننننننننننننننن

rezaoli دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 01:44

همه عالی
سایه پپ از تیم ملی هم رفت کنار
مولر باز هم برای جام جهانی آماده ست
کیمیچ خوب جای خالی لام رو پر کرده بود فقط کمی تجربه نداره که تا 2018 فرصت داره

نیما دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 01:44

سلام و تبریک به همه بچه ها


بازی روان و با طراوتی رو دیدیم , خوشحالم که توماس مولر و گوتزه خیلی با طراوت می دویدن و از اون بدن های کوفته و سنگین یورو خبری نبود.. یه پا دوپاهای برانت هم که لذت بخش بود, همینجوری بهش بازی بده بخصوص تو بازی های خونگی کولاک میکنه , ماشالا به همشون.

عقاب سفید دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 08:45

سلام
باز هم بوی جام جهانی به مشام مولر خورده و موتور گلزنیش به کار افتاده ، به امید یک صعود بااقتدار به روسیه 2018که از نظر آب وهوا در زمان جام جهانی برای ژرمنها بسیار مناسب است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد