وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: شواینی دوست داشت من کاپیتان شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مانوئل نویر، کاپیتان جدید تیم ملی آلمان، معتقد است که باستین شواین اشتایگر الگوی مناسبی برای کاپیتانی مانشافت است.   

 
شواین اشتایگر که بعد از کناره گیری فیلیپ لام از بازی های ملی در سال 2014، بازوبند کاپیتانی آلمان را به بازو می بست، در بازی چهارشنبه شب آلمان مقابل فنلاند از بازی های ملی خداحافظی کرد.
یک روز بعد مانوئل نویر به عنوان کاپیتان جدید مانشافت معرفی شد و این دروازه بان باتجربه خوشحال است که به این افتخار دست پیدا کرده است.
او به خبرنگاران گفت:" از اینکه کاپیتان تیم ملی آلمان شدم، به خودم افتخار می کنم. ما به عنوان تیم با هم تلاش می کنیم، به همراه کادر فنی تا بهترین عملکردمان را ارائه بدهیم. بنابراین فکر نمی کنم تغییر زیادی داشته باشیم. 

فیلیپ لام به عنوان کاپیتان برای تیم ملی فوق العاده کار کرد و همین طور شواین اشتایگر. اکنون امیدوارم که مسیر آنها را ادامه بدهم. فکر می کنم ما به عنوان یک تیم، در مسیر درست قرار داریم. ما همیشه یک تیم قدرتمند داشتیم و من نقش مهمی در تیم داشتم. من بعد از شواینی، کاپیتان دوم تیم بودم. فکر می کنم ما با هم کارهای زیادی انجام دادیم و امیدوارم این مسیر ادامه پیدا کند.  باستی و من با هم صحبت کردیم و او امیدوار بود که من کاپیتان شوم."
در حالی که لام و شواین اشتایگر نسبتا زود از بازی های ملی کناره گیری کردند، نویر قصد ندارد راه آنها را ادامه بدهد.
 " من اکنون 30 ساله هستم و دروازه بان ها معمولا می توانند بیشتر بازی کنند. اما من باید به شرایط بدنی ام توجه کنم و نباید زیاد جاه طلب باشم. فکر می کنم تا زمانی که شرایط خوبی داشته باشم و بتوانم در بالاترین سطح بازی کنم، به بازی کردن ادامه خواهم داد زیرا عاشق فوتبال هستم. بعد از آن گزینه های زیادی خواهم داشت اما هنوز هدفی برای خودم تعیین نکرده ام."
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد جمعه 12 شهریور 1395 ساعت 23:27

بهترین گزینه نویر بود.بعد مولر و هوملز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد