وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: افتخار بزرگی بود که دوباره برای آلمان بازی کردم؛ انتظار چنین استقبالی را نداشتم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باستین شواین اشتایگر در آخرین بازی ملی خود شرکت کرد. 

 

باستین شواین اشتایگر برای آخرین بار با بازوبند کاپیتانی مانشافت در بازی مقابل فنلاند بازی کرد و پس از این دیدار احساسی در مصاحبه با وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان گفت:

” دوباره برای من افتخار بزرگی بود که توانستم برای تیم ملی آلمان بازی کنم. من می خواستم از هر لحظه ان لذت ببرم اما آن خیلی زیبا بود و من اصلا انتظار این را نداشتم. تیم ملی مثل یک خانواده است و من رابطه بسیار خوبی با یواخیم لوو دارم، چرا که تقریبا در هر زمان او سرمربی من بوده است. من در تیم ملی دوستان بسیار خوبی پیدا کردم و همانگونه که در ابتدا گفم بسیار تحت تاثیر احساسات هستم.
 “

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن.اشتایگر جمعه 12 شهریور 1395 ساعت 10:42

خداحافظ خدای فوتبال.کان بالاک حالا هم تو .دیگه هیچکی تو المان و بایرن نمیتونه جاتونو توقلبم بگیره شما سه تا الگوی دوران کودکی و نوجوانیم هستین

حامد جمعه 12 شهریور 1395 ساعت 23:35

بعد از گلى که به اوکراین زدى .همه فکر میکردن جام در دستان تو خواهد بود.ولى حیف...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد