وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

قدردانی ژرمن ها از شواین اشتایگر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکنان تیم ملی آلمان درمورد باستین شواین اشتایگر حرف می زنند. 

 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال آلمان، دیشب درچهارچوب خداحافظی باستین شواین اشتایگر از بازی های ملی درمقابل فلاند، بازیکنان تیم ملی آلمان پس از دیدار با فلاند چنین گفتند:

اوزیل:

” باستین یک مرد بزرگ و یک فوتبالیست بزرگ است. هوادران بسیار قدردان اشتایگر هستند و من افتخار می کنم که توانستم با اشتایگر هم بازی باشم.
 “

مایر:

” به خود افتخار می کنم چرا که توانستم با بازیکنان بزرگی همچون باستین شواین اشتایگر هم بازی شوم. این برای من افتخار بزرگیست.
 “

نیکلاس سوله:

” ما با یک افسانه وداع کردیم. من بسیار خوشحال هستم که توانستم فرصت بازی در کنار اشتایگر را پیدا کنم.
 “

توماس مولر:

” طبیعی است ناراحت باشیم. اشتایگر همیشه با تمام وجود برای تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ بازی می کرد. خداحافظی اشتایگر نتنها برای ما بلکه برای تمام طرفداران غم انگیز است. طرفداران خاطرات خوبی در تیم ملی با اشتایگر دارند. برای باستین شواین اشتایگر آروزی موفقیت می کنم.
 “

لازم به ذکر است دیشب آلمان در یک بازی دوستانه موفق شد با دو گل فلاند را شکست دهد و در این بازی باستین شواین اشتایگر برای همیشه از بازی های ملی خداحافظی کرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد