وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بالاک و ماتئوس، لواندوفسکی را بازیکن کامل تری نسبت به اوبامیانگ می دانند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، میشائیل بالاک و لوتار ماتئوس به مقایسه روبرت لواندوفسکی و پیر امریک اوبامیانگ پرداختند. 

 

روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ و پیر اوبامیانگ، مهاجم گابنی دورتموند از بهترین مهاجمان بوندس لیگا  و جهان هستند و آماده رقابت برای آقای گلی در بوندس لیگای فصل جدید می باشند. میشائیل بالاک و لوتار ماتئوس، اساطیر فوتبال آلمان که شب گذشته مهمان برنامه SKY90 بودند، به مقایسه روبرت لواندوفسکی و پیر امریک اوبامیانگ پرداختند. ابتدا بالاک گفت:

“در حال حاضر لواندوفسکی بازیکن کامل تری است اما اوبامیانگ بازیکنی متفاوت تر و در سبکی دیگر است. او باید با سیستم تیم خود را وفق دهد و به خوبی با سیستم دورتموند هماهنگ شده است.  اوبامیانگ با استایل خاص خود به آسانی به اهداف خود دست می یابد و این بسیار برای تیم مهم است. از آن سو، لواندوفسکی نیز از جهت همکاری بیشتر با هم تیمی هایش، نسبت به مهاجمان هم سن و سال خود در اروپا بازیکن کامل تری است.
 

لوتار ماتئوس نیز گفت:

“مشخص است که لواندوفسکی بازیکن بهتری است. او بیشتر در طول بازی می کند، از قدرت  بدنی خود بیشتر استفاده می کند و در مجموع بازیکن کامل تری است. با این وجود، اوبامیانگ نیز گامی بزرگ به سوی پیشرفت برداشته است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد