وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواینی: منچستر آخرین باشگاه من در اروپا است؛ یونایتد تنها باشگاهی بود که به خاطر آن بایرن را ترک کردم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان سابق ژرمن ها با انتشار عکسی در اینستاگرام نسبت به شایعات اخیر پیرامون خروجش از منچستریونایتد واکنش نشان داد. 

 

با آغاز تمرینات منچستریونایتد برای فصل جدید شایعاتی مبنی بر این منتشر شد که باستین شواین اشتایگر جایی در تیم مورینیو ندارد و بعد از مدتی نیز این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفت و میرور در ادعایی عجیب عنوان کرد که شواینی با دو میلیون پوند به فروش خواهد رسید. اما به نظر می رسد که کاپیتان اسبق تیم ملی آلمان تحت هیچ شرایطی حاضر نیست یونایتد را ترک کند. شواینی با انتشار عکسی در اینستاگرام شخصی اش نوشت:

“منچستریونایتد آخرین باشگاه من در اروپا خواهد بود. به سایر باشگاه ها احترم می گذارم ولی یونایتد تنها باشگاهی بود که به خاطر آن بایرن مونیخ را ترک کردم. اگر تیم به من نیاز داشته باشد، آماده هستم. این تنها چیزی است که می توانم در مورد شرایط کنونی بگویم. می خواهم از همه هواداران بابت این حمایت فوق العاده از من، در طی هفته های اخیر تشکر کنم. 

طی روزهای اخیر شایعاتی به گوش رسید مبنی بر اینکه میلان و یوونتوس خواهان به خدمت گرفتن شواین اشتایگر هستند.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
میلاد بایرن مونیخ چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 17:16

هر جا میخوایی برو ولی دیگه جات توو بایرن نیست...!!

K1 چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 17:47

تو همون منچستر بمون به دنبال چالش بزرگتر

بهروز چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 21:20

موندم چی بگم واقعا گیج شدم! باید ببینیم آخرش چی میشه. از این فوتبال هر چی بگی بر میاد.

حسین چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 22:09

من هروقت شواینی رو می بینم یاد علیرضا حیدری میافتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد