وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: بایرن بازیکن جدید نمی خرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ، اعلام کرد علی رغم مصدومیت کینگزلی کومان از ناحیه قوزک پا، برنامه ای برای خرید بازیکن جدید ندارد.   

 
این ستاره فرانسوی در تمرینات روز گذشته بایرن آسیب دید و برای مدتی نامعلوم از میادین دور خواهد بود. با این وجود، آنچلوتی معتقد است که تیمش از کیفیت لازم برای پر کردن جای خالی کومان برخوردار است.
او به خبرنگاران گفت:" همیشه گفته ام که نیاز به خرید جدید نداریم. من از بازیکنانی که در اختیار دارم راضی هستم. بازیکنانی که مصدوم هستند، در دو-سه هفته آینده برمی گردند. می توانیم منتظر آنها باشیم. امیدوارم کومان بعد از بازی های ملی برگردد. چند بازیکن دیگر هم در آستانه بازگشت هستند."
آنچلوتی همچنین تایید کرد که با فرانک ریبری، ستاره فرانسوی تیمش در مورد اتفاقات دیدار سوپرکاپ مقابل بروسیا دورتموند صحبت کرده است. ریبری در آن دیدار سعی کرد با آرنج ضربه ای به فیلیکس پاسلاک، بازیکن حریف بزند که به او برخورد نکرد:" با فرانک صحبت کردم. او به طور کامل متوجه شد که منظور من چیست."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد