وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: با ریبری صحبت کردم ولی این چیزی را تضمین نمی کند!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام نیز با فرانک ریبری در مورد حرکات خشن صحبت کرد.

 

فیلیپ لام کاپیتان کم حاشیه و محبوب باواریایی ها در مورد ضربه آرنج فرانک ریبری در درگیری با پاسلاک با او صحبت کرده است. به گزارش Goal لام در این باره گفت:


من به او گفتم در مقابل حریف باید دست خود را بسته نگه دارد. من فکر می کنم او منظور من را متوجه شده است، ولی اگر شما بخواهید قسمتی از شخصیت خود که در اختیار شما نیست را تغییر دهید نسبتا سخت و دشوار خواهد بود. من فقط امیدوارم این اتفاقات در آینده رخ ندهد اما من مطلقا چیزی را تضمین نمی کنم!

کارلو انچلوتی نیز که با ریبری در مورد اتفاقات بازی با دورتموند صحبت کرده است، در جریان مسابقه پیش فصل برابر اینتر نیز به او در مورد حرکات خشن در زمین هشدار داده بود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد