وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بهترین نام تجاری بوندسلیگا؛ بایرن همچنان در صدر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ نه تنها در زمین فوتبال بلکه در عرصه اقتصادی هم به مراتب قدرتمندتر از سایر تیم های بوندسلیگا می باشد.   

به گزارش مجله تجاری Horizont Leader، با ارزیابی سالانه باشگاه ها،  بایرن مونیخ با پیشی گرفتن از بوروسیا دورتموند و شالکه در صدر ارزشمند ترین نام تجاری تیم های آلمان قرار گرفت. در این گزارش نام تجاری بایرن مونیخ از 1050 امتیاز ممکن توانست 982 امتیاز کسب کند و عنوان ارزشمند ترین نام تجاری باشگاه های آلمان را از آن خود کند. پس از بایرن دورتموند و شالکه در رده های بعدی قرار دارند. بیشترین صعود در این رده بندی متعلق به هامبورگ می باشد که پس از سپری کردن دو سال ضعیف ، در سال گذشته با جهشی فوق العاده  از رده چهاردهم به رده هشتم صعود کرد و در سوی دیگر بازنده اصلی این رده بندی وولفسبورگ می باشد که با نزولی پنج پله ای از رده چهارم به رده نهم سقوط کرد.

این ارزیابی از سال 2001 تاکنون انجام می شود و در آن از هفت ملاک استفاده می شود که به ترتیب مدیریت، برند، استادیوم، اسپانسر ها ، هواداران، سرویس های خدماتی و چشم انداز هر باشگاه می باشد که برای هریک امتیازی از  1 تا 10 داده می شود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد