وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام پیش از بازی روز جمعه: هنوز به زمان احتیاج داریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نقل از وبسایت رسمی بایرن مونیخ، روز چهارشنبه بایرنی ها پس از یک روز تعطیلی در تمرینات با حداکثر سرعت دویدند. آنها روز جمعه در چارچوب رقابتهای جام حذفی آلمان به مصاف تیم کارل زایس ینا می روند و میخواهند هیچ شانسی به حریف ندهند.   

فیلیپ لام در این خصوص گفت:


ما به سبک بازی آنها نگاهی می اندازیم؛ که آنها چطور بازی می کنند و ما باید چه کار کنیم. گذشته از آن، ما باید روی قدرت خودمان تمرکز کنیم و بازی خودمان را بکنیم. به اندازه کافی کار برای انجام دادن داریم.

کارلو آنچلوتی به بازیکنانش اجازه داد تقسیم شوند و پس از دوی سرعت، تمرین پاسکاری کنند. طبق گفته ی لام، باواریایی ها هنوز در پی تعویض تاکتیک هستند:


ما هنوز کمی زمان نیاز داریم. در نیمه اول بازی برابر دورتموند این نیاز دیده می شد.

رناتو سانچز، داگلاس کاستا، آرین روبن، هولگر باداشتوبر و جروم بواتنگ روز چهارشنبه تمرینات بازپروری شان را پی گرفتند؛ درحالی که ژابی آلونسو و تیاگو به صورت فردی تمرین کردند. آرتورو ویدال نیز که در دیدار سوپرکاپ دچار مصدومیت جزئی شد، برنامه های تیم را همانطور که برنامه ریزی شده بود از سر گرفت.

هرچند تمرینات روز چهارشنبه با خبر بد به پایان رسید و کومان بخاطر آسیب رباط کپسولی زانوی چپش، حداقل 8 هفته در دسترس تیم نخواهد بود!

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد