وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه مفصل با نویر؛ سوپر کاپ در چند سال اخیر اهمیت بسیاری یافته است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گل های آرتورو ویدال و توماس مولر سندی بود بر پیروزی بایرن مونیخ مقابل بوروسیا دورتموند در سوپرکاپ آلمان، اما بسیاری از کارشناسان این پیروزی را حاصل عملکرد فوق العاده مانوئل نویر می دانند.   

پس از این پس از این دیدار دروازه بان ملی پوش و 30 ساله غول های باواریا در مورد موضوعات مختلفی با وبسایت رسمی بوندسلیگا صحبت کرد.

 


آقای نویر تبریک بابت اولین عنوان فصل! پس از این قهرمانی جشن های زیادی در زمین و خارج از آن برگزار شد...

قطعا شکی نیست که سوپرکاپ در این چند ساله اهمیت بیشتری پیدا کرده است. وقتی که شما سه سال در بدست آوردن این جام ناکام می شوید پس بعد از موفقیت در آن، احساس بسیار بهتری پیدا خواهید کرد. برندگان سوپرکاپ احساس خوبی دارند!

پس این نشانه خوبی برای فصل جدید است؟


لزوما این طور نیست. در سه سال گذشته تیم های دیگری سوپرکاپ را تصاحب کرده اند( دورتموند و وولفسبورگ) اما درپایان فصل این ما بودیم که جام قهرمانی بوندسلیگا را بالای سر بردیم.

پس این نشانه بدی برای بایرن مونیخ خواهد بود؟!


(می خندد) نه! شما نمی توانید اینگونه نیز بگویید. شما نگاه کنید که همیشه می خواهید در همه بازی ها پیروز شوید، همیشه می خواهید در بازی برابر دورتموند پیروز باشید، این هرگز فقط یک دیدار دوستانه نیست، این جدالی بین دو تیم برتر آلمان است و شما می خواهید همیشه در آن پیروز باشید.

دورتموند در نیمه اول شانس های بیشتری داشت و شما مجبور شدید چندین بار دروازه خود را نجات دهید؟


ما تنها یک هفته باهم تمرین کرده بودیم. شما می توانید ببینید که انها(دورتموند) مدت بیشتری باهم تمرین کرده بودند و کمی بیشتر باهم بودند. باتوجه به شرایط از نتیجه راضی هستیم با اینکه آن تسلط های همیشگیمان مقابل دورتموند را از دست داده بودیم.

بایرن در مقابل دورتموند توپ را کمتر در اختیار داشت، این چیزی است که در زمان گواردیولا هرگز اتفاق نیوفتاده بود؟


بله درست است و این برای ما معمول نیست. گاهی اوقات اینگونه است، در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید در فصل گذشته حریفمان توپ را کمتر در اختیار داشت و برنده شد. شما باید بعد از همه اینها بازیهایتان را برنده شوید، مهم ترین موضوع این است که ما قهرمان سوپرجام شده ایم، نتیجه گویای همه چیز است.

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد