وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لیگ قهرمانان در آستانه تغییری بزرگ: صعود مستقیم ۴ تیم از ۴ لیگ برتر اروپا به مرحله گروهی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لیگ قهرمانان اروپا آماده تغییر بزرگ دیگری در رویکرد است.  

روند کنونی لیگ قهرمانان اروپا با انتقادات فراوانی روبرو است و طی سالیان اخیر موجب حذف زودهنگام یا غیبت بسیاری از باشگاه های مهم قاره سبز شده است. روندی که به نظر می رسد دوباره تغییر می کند و با وضعیت قبل بازمی گردد.

به گزارش منابع ESPN، از فصل ۱۹-۲۰۱۸(دو سال دیگر)، تیم های اول تا چهارمِ ۴ لیگ برتر اروپایی به طور مستقیم راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد تا نیمی از ۳۲ تیم حاضر در تورنمنت، به چهار لیگ برتر اروپا که در حال حاضر اسپانیا، آلمان، انگلیس و ایتالیا است اختصاص یابد. انتظار می رود این قانون را اعضای کمیته اجرایی یوفا که قرار است طی چند روز آینده برای تصمیم گیری در مورد تورنمنت ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ دور هم جمع شوند، تایید کنند.

کمیته برگزاری لیگ قهرمانان اروپا که در حال حاضر توسط فدراسیون فوتبال پرتغال و شخص فرناندو گومز اداره می شود، طی شش ماه اخیر در حال مذاکره با باشگاه هایی بوده اند که تهدید کرده اند در صورتی که به درخواست هایشان پاسخی داده نشود، لیگ قهرمانان اروپا را تحریم می کنند. در درخواست باشگاه های بزرگ اروپایی، همچنین خواسته های دیگری دیده می شود که در مورد آن تصمیم گیری خواهد شد.

امتیاز "شایستگی تاریخی"، قرار است به تیم بزرگی داده شود که در زمین فوتبال نتوانسته به لیگ قهرمانان اروپا برسد. همچنین باشگاه ها می خواهند بسیاری از بازی های اروپایی را در روزهای شنبه و یکشنبه بازی کنند تا درآمد بیشتری از پخش بدست بیاورند. درخواست پایانی این است که باشگاه ها هم به همراه یوفا، در اداره تورنمنت نقش داشته باشند و این نهاد دیگر کنترل صد در صدی بر روند مسابقات نداشته باشد.

لیگ های فرانسه و روسیه که در رتبه های پنجم و ششم رده بندی قرار دارند و فاصله زیادی با چهار لیگ بالا دارند، در صورتی که بتوانند خود را به جمع چهار تیم برسانند، می توانند از این امکان استفاده کنند.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
عقاب سفید سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 12:54

امیدوارم با برگزاری سوپرلیگ اروپا موافقت شود:"بایرن-دورتوند-رئال- بارسلون-چلسی-منچستر-یونتوس-آرسنال_لیورپول-اتلتیکو-میلان-..." در قالب یکلیگ 16تیمه وبرگزاری بازیهای پرهیجان در هر هفته.!!

آلمان کبیر سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 14:17

این سوپر لیگی که فرمودید خیلی جذاب هست
ولی به چه قیمتی؟
نبروی بازیکنان تحلیل میره و لیگ داخلی بی هیجان میشه
مصدومیت و خستگی زیاد نفرات
خودش یه لیگ هست که شهر به شهر هم نیست
بلکه مسافرت ها کشور به کشور میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد