وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیام خداحافظی پودولسکی از تیم ملی آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوکاس پودولسکی در متن خداحافظی خود با هوادارانش صحبت کرد.   

لوکاس پودولسکی که ساعاتی پیش رسما از دنیای بازی های ملی خداحافظی کرد در شبکه های اجتماعی با کاربران خود سخن گفت. به گزارش Kicker، پودولسکی اینگونه نوشت:


هواداران عزیز

قبل از شروع فصل می خواستم موضوعی را با شما در میان بگذارم. به سرمربی تیم ملی گفتم که دیگر برای تیم ملی بازی نخواهم کرد. مصمم به چیزهای دیگری هستم و خانواده ام هم اهمیت بالایی دارند. مطمئنم آن ها از زمان بیشتری که برایشان خواهم گذاشت شکایت نخواهند کرد! من هم از این موضوع بسیار خوشحالم.

تصمیم به خداحافظی بسیار سخت بود. تیم ملی همیشه در قلب من جای داشته است و جای خواهد داشت. اکنون زمان خداحافظی فرا رسیده است. برای من لحظه ای احساسی رقم خورده است. به تجربه تیم ملی ام افتخار می کنم. هیچ چیز نمی توانند جای تیم ملی را برای من بگیرد. به عنوان یک پسر دوساله لهستانی با توپی زیر بغل به آغوش آلمانی ها آمدم و قهرمان جهان شدم. این چیزی فراتر از رویای من بود.

در آلمان اشخاص فوق العاده زیادی را ملاقات کردم و دوستان زیادی یافتم. فوق العاده بود. از فدارسیون فوتبال آلمان هم تشکر می کنم. از تیم پشت سرم، هم تیمی هایم، رودی فولر، یورگن کلینزمن و به طور ویژه، ممنونم یواخیم لوو. اما بزرگترین تشکرم از شما هواداران است که همیشه در بدترین شرایط هم از من حمایت کردید. رابطه ام با شما برایم بسیار مهم بوده و هست. تشکر زیادی از شما می کنم.

از امروز هم آرزوی موفقیت برای آلمان دارم و هوادار پر و پا قرص کشورم هستم. مراقب خود باشید.

شماره 10 شما، پولدی!

#تشکر

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 22:43

زود...خیلى زود... اشتایگر و پودولسکى بیشتر از اینها میتونستن براى تیم ملى بازى کنن.ولى حیف که افت کردند.کاش که با قهرمانى در یورو 2016 از فوتبال ملى خداحافظى میکردند.

MEHDI ZAHERI سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 11:45

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد