وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ بازگشت در بازی برابر شالکه را هدف قرار داده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جروم بواتنگ بازگشت خود به میادین در بازی هفته دوم بوندسلیگا را ممکن دانست   

جروم بواتنگ مرد سال فوتبال آلمان که در دیدار نیمه نهایی جام ملتهای اروپا برابر فرانسه دچار پارگی عضله شده بود، بازگشت دوباره به میادین در بازی هفته دوم برابر شالکه را ممکن دانست و در جواب این موضوع به Sky گفت:


من نمی خواهم تاریخ مشخصی را بریا بازگشت تعیین کنم، اما فکر می کنم زمانش در همان موقع (بازی با شالکه) باشد. در حال حاضر به خوبی در حال انجام تمرینات هستم، من راضی هستم و احساس می کنم همه چیز می تواند به خوبی اجرا شود. نیازی نیست عجله داشته باشم و باید مراقب بود، تا الان همه چیز خوب پیش رفته و من امیدوارم در ادامه نیز اینگونه باشد.

گفتنی است بواتنگ تمرینات انفرادی خود را دنبال می کند و تاکنون به تمرینات تیمی اضافه نشده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد