وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خبر خوب برای بایرن مونیخ؛ روبن دویدن را آغاز کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن زودتر از موعد به میادین باز خواهد گشت. 

 

به گزارش Sport1 آرین روبن وینگر هلندی بایرن مونیخ که در دیدار دوستانه بایرن مونیخ برابر لیپشتات دچار مصدومیت شده بود توانست برای اولین بار در زمین تمرین بایرن حاضر شده و به دور زمین بدود، مرحله بعدی تمرینی او توانبخشی خواهد بود. با این وجود روبن دیدار اول جام حذفی آلمان برابر ینا (جمعه) و دیدار افتتاحیه بوندسلیگا برابر وردربرمن(26 اوت) را از دست خواهد داد.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
mokri یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 01:14

حتی اگه بیای تو زمین راه هم بری من عاشقتم ♥
هیچ ورزشکاری رو به اندازه تو دوست ندارم

You یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 02:32

روبن بهترینه
بی نهایت دوسش دارم
تو زمینه اطمئنان خاصی به ادم میده

ارشیا یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 08:56

روبن میخوام که نه دوى ! بابا باز میزنى خودتو مصدوم میکنى

من فقط بایرنیم یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 12:08

روبن با عصا هم که تو زمین راه بره بسه برا مون دوسش دارم وقتی گل خالی رو بزنه بیرون دوسش دارم وقتی دو به تک رو پاس نمیده دوسش دارم و همین چیزهاس که اونرو متمایز میکنه از بهترینها که بهترین بهترینها باشه و مثلش فک نمیکنم دیگه بیاد چون چنین پا چپی دنیا به خودش واقعا ندیده.به عشق پیر مردای افسانه ای بایرن که تا ابد تو دل ما هوادارا هستند mia san mia.یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد