وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریکن: اعتبار سوپرکاپ سر به فلک کشیده است؛ بایرن را شکست می دهیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در آستانه دیدار حساس بروسیا دورتموند بایرن مونیخ، ستاره سابق طلایی پوشان معتقد است که تیم محبوبش با نتیجه ای نزدیک پیروز می شود.  

 

لارس ریکن در مصاحبه با وبسایت رسمی بوندسلیگا درباره سوپرکاپ و انتظاری که از این جدال حساس می رود، به صحبت پرداخت و البته اذعان داشت که زنبورها این دیدار مهم را با پیروزی پشت سر می گذارند.

 

سوپرکاپ 2016 تا حد مهم است؟


از نفراتی که در ترکیب دو تیم قرار خواهند گرفت می توان فهمید که ما و بایرن تا چه حد سوپرکاپ را جدی گرفتیم. شاهد یک بازی پر تنش و هیجان انگیز خواهیم بود. علاوه بر این گوتزه و هوملس تیمشان را جا به جا کردند و حالا برابر هم قرار می گیرند و این عامل مهمی برای حساس شدن بازی است. این بازی اصلا شبیهه یک بازی برای آماده سازی تیم نخواهد بود. مسلما ترکیب تیم ما در این فصل هیجان انگیزترین در کل بوندسلیگا است. چند بازیکن از دست دادیم اما بازیکنانی را با دقت بسیار زیاد جمع آوری کردیم و اینکه یکشنبه چه ترکیبی خواهیم داشت بسیار هیجان انگیز است.

نظر شما درباره پیش فروش شدن بلیط این مسابقه چیست؟


برای هواداران سخت است که برای شروع دوباره بازی ها صبر کنند چرا که تعطیلات تابستانی به اندازه کافی بلندمدت بود.

درباره پیوستن روده و گوتزه به دورتموند و شرایط آن ها در تیم جدید...


سباستین روده چند هفته ای است که با دورتموند تمرین کرده و من شنیدم که او به خوبی با تیم تطبیق پیدا کرده است. ماریو هم نباید مشکلی داشته باشد چرا که هنوز هم بازیکنانی در دورتموند حاضر هستند که او تا پیش از رفتنش به بایرن با آن ها هم بازی بود. هر کسی باید شکرگذار باشد که استعداد برتری مثل گوتزه در تیمش بازی می کند. او هیچ مشکلی نخواهد داشت. ماریو در بازی های مهم نقش ویژه ای برای ما ایفا می کند، کسی که در بایرن همیشه جزو گزینه های اصلی نبود.

شورله دوباره به روزهای اوجش برمی گردد؟


بله من تصور می کنم که او از بودن در دورتموند لذت خواهد برد.

با وجود آنچلوتی راه بایرن در چه مسیری خواهد رفت؟


در سال های گذشته بایرنی ها نشان دادند که همیشه خواهان کسب جام های بیشتر و بیشتر هستند. حتی بعد از فتح سه گانه باز هم تا حدودی تشنه موفقیت بودند. حتی با وجود جدایی ماتیاس سامر آن ها باز هم برنامه های خود را برای رسیدن به پیروزی انجام خواهند داد. انتظار دارم بایرن یک فصل موفق را سپری کند.

در زمان بازی شما جایگاه سوپرکاپ کجا بود؟


من این جام را در زمان بازیگری بدست آوردم اما در زمان بازی ما سوپرکاپ واقعا مهم نبود. گاهی اوقات با تیم ذخیره خود سوپرکاپ را برگزار می کردیم البته در زمان حال اعتبار و شهرت سوپر کاپ سر به فلک کشیده است.

نتیجه بازی را پیش بینی کنید...


1-0 می بریم

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد