وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سانچز: احساس خوبی در بایرن مونیخ دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دو بازیکن جدید بایرن که امروز به طور رسمی رونمایی شدند از انگیزه شان برای درخشش در فصل جدید سخن گفتند. 

 

متس هوملس که خرید جنجالی بایرن از تیم رقیب محسوب می شود ضمن اعلام آمادگی برای مواجهه با برخورد نه چندان دوستانه ی هواداران دورتموند گفت:" قطعا هواداران دورتموند من را هو می کنند ولی با این حال دید من نسبت به آن ها تغییر نمی کند. دیدار سوپرکاپ برای من ویژه خواهد بود. تصمیم برای بازگشت به مونیخ بسیار سخت بود و من را برای روزها سردرد کرد. من تنها برای بایرن و دورتموند بازی کرده ام. بایرن یکی از سه تیم برتر دنیاست که در این جا من شانس دارم تا هر سال تمامی جام ها را تصاحب کنم. این علت اصلی انتخاب من بود.

رناتو سانچز که به عنوان خریدی هوشمندانه به مونیخ آمد، در مورد فصل جدید گفت:" می خواهم یکی از بهترین ها باشم و برای آن می خواهم تا از بهترین ها بیاموزم. باید به سرعت خودم را با شرایط جور کنم. تیم قطعا کمک زیادی به من می کند. فصل بزرگی پیش رو خواهد بود."

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 08:53

دوستان اگه اطلاع ندارید کسی زورتون نکرده جواب بدید WTF
داداش هابک هجومی یا همون AMF Ke Shayd To PES&FIFA دیده باشی کسی هست که منتظر یه فرصت برای تدارک یه حملست به نوعی آغاز کننده حمله..
برای مثال . ژاوی . خامس . گوتزه . و داگلاس کاستا در حدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد