وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ خواهان جذب امین حارث

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ می خواهد استعدادی جوان در خط هافبک به خدمت گیرد.  

 

بایرن مونیخ می خواهد جای ماریو گوتزه را با یک استعداد جوان پر کند.

به گزارش اکیپ، امین حارث، هافبک هجومی 19 ساله نانت که در رقابت های یورو زیر 19 سال عملکردی عالی در تیم ملی فرانسه داشت، مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته است. گفته می شود باواریایی ها برای جذب این هافبک خلاق مصمم هستند و گفته می شود که آن ها پیشنهادی 8 میلیون یورویی برای جذب حارث به نانت ارائه داده اند.

منبع

نظرات 12 + ارسال نظر
bayernmü... شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 15:18

کسی میدونه هافبک هجومی دقیقا چه پستیه؟
من واقعا نمیدونم... اگه میشه یه مثال برنید.
به وینگر میگن یا هافبک خلاق مثل اینیستا یا ...
لطفا گوتزه رو مثال نزنید که هنوزم نفهمیدم دقیقا پستش چه.

Payam شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 19:57

به هافبکی که نفوذ می کند هافبک نفوذی گغته می شود.

خخخخخخخخ

Payam شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 20:12

ببخشید شوخی کردم.

جسارتا اگه اجازه بدید من ی مثال واضح بزنم....اگه یادتون باشه علی کریمی بخصوص در اوایل فوتبالش در تیم ملی ی هافبک نفوذی ب تمام معنا بود..در واقع هافبک نفوذی رو میشه مهاجم سوم تیم دونست....در گذشته تیم های هجومی دو مهاجم داشتن ک ی هافبک نفوذی ب عنوان مهاجم سوم حمایتشون میکرد و اگه ب شکل ایستادنشون در زمین توجه کنید دقیقا برعکس الان شده.
در فوتبال امروز معمولا ی مهاجم نوک داریم که توسط دو مهاجم کناری یا همون وینگر حمایت میشن.

ببخشید ک جسارت کردم و توضیح دادم....من درس پس میدم خدمت همه ی دوستان.

bayernmü... شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 20:43

عزیزم من چی یادمه علی کریمی رو؟؟؟
یه نمونه اروپایی مثال بزن سرشناس باشه فقط گوتسه نباشه...
خیلی آقایی کردی.

روبری شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 21:10

بچه ها Payam مارو گیر آورده

Payam شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 21:20

جناب اقای فکر کنم ریبری.قربونت برم من ک عذرخواهی کردم.

اقای بایرن عزیز من ک نمیدونم چند سالته ک واست مثال دقیق بزنم.

bayernmü... شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 21:24

من ظهر تا حالا منتظرم...
17 سالمه و از وقتی یادم میاد لیگ و فوتبال خمیازه ایرانو آنچنان پیگیری نمیکردم...
خب بگو نمیدونم چرا داری میترکی؟؟
دوستان هافبک هجومی همون وینگره...موقع خرید کومان هم میگفتن بایرن در پی هافبک هجومی یووه.
خداحافظ

روبری شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 21:28

من از خیلی وقت پیش به این سایت میام و اگر تو کاربر قدیمی بودی میدونستی که یه کاربر توی این سایت بود به اسم (روبری) که من اسمم رو از روی اون تقلید کردم.

احمد یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 03:25

هافبک هجومی مثل کاکا تو میلان، رونالدینیو بارسا. هازارد چلسی تا حدودی

در یابرن این نقس وجود نداره چون تیم مبتنی بر دفاع 7نفره و ضدحمله نیست و این نقش رو به بکی از هافبک دفاعی ها میسپارن . شوانی و وبدال و تباگو تو بایرن معمولا در بعضی بازیبها این کارو می کنن.

شاید انجلوتی این نقش رو در بایرن پررنگ تر کنه.

امیر یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 08:53

دوستان اگه اطلاع ندارید کسی زورتون نکرده جواب بدید WTF
داداش هابک هجومی یا همون AMF Ke Shayd To PES&FIFA دیده باشی کسی هست که منتظر یه فرصت برای تدارک یه حملست به نوعی آغاز کننده حمله..
برای مثال . ژاوی . خامس . گوتزه . و داگلاس کاستا در حدی.

Payam یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 10:54

امیرجان میشه بگید شما کدوم امیر هستید.
اهل کاشانی/

امیر یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 15:56

سلام خیر.
چطور؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد