وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گوتزه: برد مقابل بایرن را می‌خواهم؛ با بازی خوب جواب منتقدانم را می‌دهم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گلزن تیم ملی فوتبال آلمان در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل سکوت را کنار گذاشت و در مورد بازگشت به بورسیادورتموند و دوران حضورش در بایرن حرف زد.  

 

ماریو گوتزه که 2 سال قبل تک گل بازی نهایی جام جهانی برزیل را به سود تیم کشورش زد، در گفت‌وگویی در مورد یکسری مسائل صحبت کرده است.

وی در مورد انتقالش به بایرن مونیخ در سال 2013 اظهارداشت: از سر آگاهی تصمیم گرفتم. هرچند که وضعیت راحت نبود

او ادامه داد: در زمستان گفتم می‌توانم تصور کنم که دوران فوتبالم را در دورتموند به اتمام رسانم. اما بعد شرایط جدیدی بوجود آمد و اوضاع به این نحو پیش رفت. 

او در مورد انتخابش یعنی بازگشت به دورتموند نیز عنوان کرد: بدیهی است از طرف تیم‌های دیگر اروپا هم پیشنهاداتی وجود داشت. اما سریع تصمیم خودم را گرفتم.

گوتزه بعد از بازگشت به جمع مشکی و زردپوشان، به خوبی مورد پذیرش هواداران واقع شده است. البته این نکته که در نخستین بازی تیمش در فصل جدید در ورزشگاه زیگنال ایدوناپارک نیز همین وضعیت موجود باشد،‌جای سئوال دارد.

او در این مورد عنوان کرد: به همین خاطر هیجان‌زده هستم. به خوبی جو ورزشگاه را می‌شناسم. واقعا خوشحالم که می‌توانم در دورتموند بازهم بازی کنم.نهایت تلاش خودم را می‌کنم که با عملکردی قوی، تمام منتقدین را متقاعد سازم.

این بازیکن تکنیکی به همراه دورتموندی‌ها 9 روز دیگر در بازی موسوم به سوپرجام باشگاه‌های آلمان برابر بایرن مونیخ یعنی تیم 3 سال اخیر خود می‌ایستد. 

گوتزه در این مورد نیز عنوان کرد: بازی سختی برای ما خواهد بود. البته برای خود من فرصتی خوبی است که مقابل بایرن برنده شوم. اکنون دورتموند تیمی است که ترکیبی خوب با بازیکنان جوان بیشماری دارد که با کیفیت و پرتوان هستند. اگر همه ما سخت با هم کارکنیم و در بازی‌ها برنده شویم، موفقیت بزرگی را می‌بینم که می‌توانیم از آن خود کنیم.

وی ادامه داد: برای شخص من مهم این است که آماده بمانم و بتوانم برای تیمم  افتخار کسب کنم.

منبع

نظرات 13 + ارسال نظر
bahar_2000 جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 21:15

جوون به تو
دلم میخواد امسال دورتموند لیگ اوروپا و بوندسلیگا را ببره
از طرفی هم میخوام بایرن سه گانه ببره
درگیرممممم

شاهین جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 22:21

بهار جان بارسا و اسپانیا کم بود دورتمندم اضافش کردی

bahar_2000 جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 22:39

هههه اره. میدونی من خیلی متعصبم
این دیگه اخریشه قول میدم طرفدار تیم دیگه ای نشم

رضا المانی جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 22:46

بیخود نیس میگن دختر فقط بدرد ظرف شستن میخوره

شاهین جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 22:50

بهار جون قول دادیا.فردا باز نیایی بگی طرفدار.رستوف .دیناموزاکرب و روبین مازان هم هسما.
باشه؟

bahar_2000 جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 22:59

اوکییییی

bahar_2000 جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 23:04

اقا رضا لطفا نظرتونو برا خودتون نگه دارین تا ظرفا رو سرتون خراب نشده

JUST FOR FUN


و اینکه من فوتبال میبینم یا نه و طرفدار کدوم تیم هستم به خودم مربوطه

JUST FOR DAVA

شاهین جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 23:07

البته برا شوخی بود بهار جان.

جواد جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 23:08

فقط دوتیم :
اول بایرن بعدا دورتموند

بهروز بایرنی شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 00:40

فقط بایرن.

فوق ستارگان باواریا شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 16:32

اگه دورتموند بوندسلیگا را ببره بایرن چطوری سه گانه بگیره ؟!؟!؟!

محمد مشهد شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 16:51

امیدوارم بایرن برنده بازی سوپرجام آلمان بشه

نویر شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 20:18

من دوس دارم بایرن سه گانه ببره و فینال اروپا دوباره بین دورتموند و بایرن باشه
اون بازی بهترین فوتبال زندگیم بوود
سوپر کاپ زیاد مهم نیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد