وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: فصل بسیار خوبی پیش رویمان است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ با وجود شکست 1-0 مقابل رئال معتقد است که تیمش فصل بسیار خوبی را پشت سر خواهد گذاشت.   

 
آنچلوتی و شاگردانش صبح امروز به مصاف رئال رفتند که با نتیجه 1-0 مقابل این تیم شکست خوردند. بایرن نتوانست از موقعیت‌هایش استفاده کند و در نهایت مغلوب سپیدپوشان شد. با این حالآنچلوتی پیش بینی کرد فصل بسیار خوبی مقابل آنها باشد.
او گفت:" من تیم بسیار خوبی دارم. از عملکردشان در نیمه اول خیلی راضی بودم. فکر می‌کنم توانسته ایم تیمی قدرتمند بسازیم. به بازیکنانم ایمان دارم و مطمئنم که فصل خوبی پیش روی ما خواهد بود."
آنچلوتی به تمجید از رناتو سانچس پرداخت و گفت:" فکر می‌کنم او بازیکنی استثنایی است. او بسیار جوان است و باید مراقبش باشیم. کیفیت و پتانسیل بسیار بالایی دارد. او خرید بسیار خوبی برای ماست. فکر می‌کنم به ما کمک می‌کند تیمی بسیار خوب بسازیم."
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 16:41

فقط قهرمانى چمپیونز لیگ را ازت میخواهیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد