وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آیا شواین اشتایگر به بایرن مونیخ باز خواهد گشت؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، احتمال می رود که یکی از اساطیر باشگاه بایرن مونیخ، بار دیگر به تیمش بازگردد. 

 

باستین شواین اشتایگر در زمان حضورش در منچستریونایتد عملکردی پایین تر از حد انتظار داشته است اما ممکن است وی بار دیگر به بایرن مونیخ باز گردد. کارل هاینز رومنیگه مدیر اجرایی باواریایی ها، احتمال وقوع این انتقال را رد نکرده است. این هافبک 32 ساله از ترکیب 25 نفره منچستریونایتد به دور است و اینک تا زمان مشخص شدن مقصد آینده اش، با تیم جوانان این باشگاه تمرین می کند.

به گزارش منچستر اونینگ نیوز، شواینی 17 سال را در بایرن مونیخ گذرانده است و در این مدت 8 بار قهرمان بوندس لیگا و یک بار لیگ قهرمانان اروپا شده و حال رومنیگه روند بازگشت وی را مطرح ساخته است.

“او باید درباره آینده و میلش برای بازگشت حرف بزند، در این صورت ما با او مذاکره خواهیم کرد. 

فیلیپ لام کاپیتان اسبق تیم ملی آلمان و حال حاضر باشگاه بایرن مونیخ نیز از بازگشت دوست صمیمی اش به آلیانز آره نا استقبال کرده است.

“جذب بازیکنان شایسته اهمیت دارد. شخصی همانند او قادر است با باشگاه کار کند؛ او همه چیز و همه کس را می شناسد.
با جدایی پپ گواردیولا و روی کار آمدن کارلو آنچلوتی، بایرن مونیخ الان خط میانی قدرتمندی را با حضور ژابی آلونسو، تیاگو آلکانترا، خاوی مارتینز، آرتورو ویدال و اخیرا رناتو سانچز در اختیار دارد. لام و داوید آلابا نیز توانایی بازی در این پست را دارند.

شواین اشتایگر از هفته قبل با تیم رزرو شیاطین سرخ، به رهبری ورن جویس تمرین می کند. توبی شواین اشتایگر نیز در دفاع از برادرش روز دوشنبه با ارسال توییتی با مضمون "بی احترامی" به این اتفاق واکنش نشان داد.

منچستریونایتد هم اینک در مرکز خط میانی، مایکل کریک، مورگان اشنایدرلین، مروان فلینی و آندر هررا را در اختیار دارد؛ از سوی دیگر انتظار می رود انتقال پل پوگبا به اولدترافورد نیز طی این هفته تکمیل شود. هر دو تیم میلان و اینترمیلان به جذب شواینی اشتیاق نشان داده اند. اگر وی از جمع شیاطین سرخ جدا شود، آن ها تغییری فاحش را در رقم پرداختی هایشان حس می کنند؛ چرا که شواین اشتایگر در منچستر هفته ای 200 هزار پوند دستمزد می گیرد.

گفتنی است که شواین اشتایگر فصل گذشته 21 بار به صورت ثابت و 10 بار به صورت تعویضی برای منچستریونایتد به میدان رفت اما او به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، در چهار ماه آخر فصل تنها 4 بار برای تیمش به میدان رفت.

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 00:09

برگرد...اسطوره...

Ali چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 02:09

ه من که دیگه نمیتونم دوسش داشته باشم،از نظر من اون فقط چهره و استایلش شبیه اسطوره ها "بود" ، هیچ وقت پنالتی خراب کردنش تو فینال چمپیونز 2010 تو آلینز رو یادم نمیره که بعدشم هنوز اونا ضربشونو نزده بودن که شروع کرد به گریه که یکی اومد از رو نقطه پنالتی جمعش کرد و روحیه ی نویرو نابود کرد یعنی 180 درجه عکس چیزی که از اسطوره های واقعی آلمان سراغ داشتم ، که همین دسته گلو تو یورو بازم به نحوی داشت تکرار میکردتو پنالتیا با ایتالیا ، آخرشم مه اصلی ترین عامل حذف آلمان شد با او هند ناشیانش...حالا کاری به تیم ملیم نداشته باشم به عنوان هوادار بایرن دیگه خوشم نمیاد ازش،رفتی به دشمن ترین تیم بایرن باشه دیگه او مصاحبه ها چی بود،حالا باز یه عده میان تفسیر میکنن که نه منظورش این بود منظورش اون بود...اصلا چه لزومی داشت اون حرفا،هنوز یه بار کوچکترین حرف منفی از آلونسو یا آلکانتارا درباره تیمای سابقشون نشنیدیم،نمیشد اینم کلا هیچی نگه؟ نه کسی با این سابقه واسه من یکی حداقل اسطوره نیست. الانم چون مورینیو نمیخوادش میخواد بیاد وگرنه که عمرا یاد بایرن میافتاد.

داریوش چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 08:00

عالی گفتی aliجان...بله اون بازیکن خوبی بود ولی دیگه نیست...بایرن هم با هوش بود که ردش کرد رفت الانم خر نیست برگردونه..خیلی از اسطوره ها داریم که رفتن تو لیگ چین و قطر و کویت....ریوالدو ژاوی و...اینکه سری آ ایتالیا میخوادش.خیلی هم خوبه

بهمن چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 09:41

علی جان در نقد حرفات باید بگم ک اول از همه کسی پنالتی رو از روی عمد خراب نمیکنه
دوم اینکه گریه کردن اصلا دلیل موجهی برای عدم اسطوره بودن نیست اگه سنت برسه مارادونا رو یادت میاد ک بعد اون فینال معروف چطور گریه میکرد سوم اینکه شما تازه طرفدار بایرن و یادت نمیاد زمانی رو ک بایرن قدرت زیادی نداشت و حتی توی بندسلیگا ب زور و هر دو سه سالی فهرمان میشد اون موقع باستین از بزرگترین تیمهای اروپایی مثل رئال و همین منچستر ک چقدر تیم بزذگی بود پیشنهاد داشت ولی اون جمله معروفش یادم نمیره ک گفت من هیچ جا نمیرم بایرن مونیخ خونه منه زنده باد باواریا
اره عزیزم باستین هنوزم اسطورست بزار ب ده سال برسه طرفدار بایرن بودنت بعد اظهار نظر درباره اسطوره بودن یا نبودن کسی کن
شواینی اگه هم رفت منچستر بخاطر این بود ک از پپ خوشش نمیومد و وقتی ک گفت سال بعد تصمیم.میگیرم ک تمدید کنم یا نه دقیقا ب همین خاطر بود
میخاست ببینه اگه با پپ تمدید میکنن بره و اگه پپ رفت بمونه ک متأسفانه سران بایرن یک گاوچرون رو ب اسطورشون ترجیح دادن

تیرداد چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 11:01

هنوز چهره خونینش تو فینال ماراکانا تو ذهن منه به جرئت میشه گفت که یه تنه آلمان رو قهرمان کرد تو اون بازی

محمد چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 11:05

من فکر میکنم باستیان بیشتر بخاطر گواردیولا رفت
او از تونی کروز جوان و با استعاد که الان از بهترین هافبکهای دنیا بشمار میاد که جاش ژابی الونسو 31 ساله رو اورد اینم از شوانی که بعد از این همه سال از مونیخ رفت کسی که سالیان سال برای یه تیم بازی میکنه به راحتی نمیتونه جدا بشه ازش مگر اینکه مربی یا باشگاه نخادش
رائول گنزالز رو هم همین بلارو سرش اوردن تو رئال که علت رفتنش پس از سالیان سال بازی مربی ش بود.

حامد چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 13:11

نباید از بایرن میرفت.ولى بازهم دیر نشده میتونه برگرده و موثر باشه.

نوید چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 14:57

بره بمیره

Wüstenfuchs چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 17:47

مصاحبه هاش ... عکس قدیمی با پیراهن تیم محبوبش... خدای فوتـ ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد