وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: دوست دارم اشتایگر به بایرن برگردد

پس از عملکرد ضعیف اشتایگر در انگلیس احتمال بازگشت او به بایرن دو چندان شده است. 

 

به گزارش SportBild, باستین شواین اشتایگر پس از ناکامی در منچستریونایتد و کنار گذاشتن از تیم اصلی توسط مورینیو شایعاتی مربوط به بازگشت او به بایرن مونیخ شده است. لام کاپیتان بایرن مونیخ در مصاحبه ای درمورد احتمال بازگشت اشتایگر به بایرن گفت:


من نمیتوانم در کار اشتایگر دخالت کنم ولی خیلی دوست دارم به بایرن برگردد، اینجا خانه ی او است.

رومینگه مدیر عامل بایرن درمورد بازگشت احتمالی اشتایگر افزود:


با او صحبت های زیادی انجام داده ام، باید دید در آینده شواین اشتایگر چه انتخابی میکند. در باشگاه بایرن بر روی او باز است.

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
شاهین سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 19:39

صفحه وبلاگ برا من بهم ریخته.برا شما هم اینجور شده؟

امین سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 19:41

دقیقا خیلی عجیب شده

ارش سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 20:04

به به میبینم تولده عشقه دومم اشتفان افنبرگه(عشقه اولم اولیوره).
تولدت مبارک مرد

Ali سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 22:32

نه من که دیگه نمیتونم دوسش داشته باشم،از نظر من اون فقط چهره و استایلش شبیه اسطوره ها "بود" ، هیچ وقت پنالتی خراب کردنش تو فینال چمپیونز 2010 تو آلینز رو یادم نمیره که بعدشم هنوز اونا ضربشونو نزده بودن که شروع کرد به گریه که یکی اومد از رو نقطه پنالتی جمعش کرد و روحیه ی نویرو نابود کرد یعنی 180 درجه عکس چیزی که از اسطوره های واقعی آلمان سراغ داشتم ، که همین دسته گلو تو یورو بازم به نحوی داشت تکرار میکردتو پنالتیا با ایتالیا ، آخرشم مه اصلی ترین عامل حذف آلمان شد با او هند ناشیانش...حالا کاری به تیم ملیم نداشته باشم به عنوان هوادار بایرن دیگه خوشم نمیاد ازش،رفتی به دشمن ترین تیم بایرن باشه دیگه او مصاحبه ها چی بود،حالا باز یه عده میان تفسیر میکنن که نه منظورش این بود منظورش اون بود...اصلا چه لزومی داشت اون حرفا،هنوز یه بار کوچکترین حرف منفی از آلونسو یا آلکانتارا درباره تیمای سابقشون نشنیدیم،نمیشد اینم کلا هیچی نگه؟ نه کسی با این سابقه واسه من یکی حداقل اسطوره نیست. الانم چون مورینیو نمیخوادش میخواد بیاد وگرنه که عمرا یاد بایرن میافتاد.

حامد چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 00:14

برگرد اسطوره

على چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 00:14

برگرد اسطوره

ارشیا چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 03:09

برگرد تا اسطوره باشى

rezaoli چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 09:04

هم به بایرن و هم به تیم ملی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد