وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: اینتر در قلب من است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازی تدارکاتی بایرن در مقابل اینتر موجب شد رومینگه مدیر عامل بایرن مونیخ در مورد اینتر بگوید.  

 

پس از پیروزی 4 بر 1 بایرن مونیخ در برابر اینتر میلان، رومینگه مدیر عامل باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه ای با سایت InterChannel, درمورد اینتر میلان ایتالیا گفت:


اینتر همیشه در قلب من است، بایرن و اینتر هر دو باشگاه های بزرگ اروپا هستند ما با هم تلاش کرده و جنگیده ایم، پیروز شده و شکست خورده ایم. من آروزی موفقیت برای اینتر در این فصل میکنم و امیدوارم آن ها را دوباره در لیگ قهرمانان اروپا ببینم. دلم برای اینتر، منچستریونایتد و میلان در لیگ قهرمانان اروپا تنگ شده است.

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
behruz دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 07:09

شواین اشتایگر عزیزم تولدت مبارک. تو همیشه در قلب بایرنی.

پیمان کیانی دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 12:21

شوانی با رفتن به منچستریونایتد خریت بزرگی کرد، کسی که در بایرن به همه عناوین باشگاهی و ملی دست پیدا کرده بود با رفتنش از بایرن نه تنها به چیزی دست پیدا نکرد بلکه جایگاه خودش رو به عنوان یک اسطوره واقعی در بایرن از دست دادیم، هر چند شوانی همیشه یک بایرنی است.

Payam دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 13:09

سلام
منم ی زمانی عاشق اشتایگر بودم.ولی فراموش نکنید ک منچستر یونایتد دشمن همیشگی بایرن مونیخ هست و تا قیامت خواهد بود.و هر بازیکنی ک از بایرن ب منچستر بره قطعا یک خائن محسوب میشه.واقعا از اشتایگر متنفر شدم.زمانی یک نفر ب شما خیانت میکنه اصلا مهم نیست ک قبلش چ خدماتی داشته.
بدتر اینکه وقتی رفت گفت از بایرن ب بزرگترین باشگاه دنیا اومدم.

اشتایگر دیگه در حافظه ی تاریخی هواداران واقعی بایرن مونیخ جایی نداره.

شواینی دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 15:33

عاقبت خیانت به بایرن این بود ک الان یکی مثل مورینیو گذاشتتش تو لیست فروش
واقعا نادانی کرد.اگر در بایرن مونده بود مثل ی اسطوره خداحافظی میکرد

ADIB شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 02:11

آلمانی ها همیشه متعصب به تیمهاشون هستن حتی اگه دیگه براشون بازی نکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد