وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پل کلمنت: پیشنهاد دستیاری آلاردایس را رد کردم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پل کلمنت، دستیار کارلو آنچلوتی، تایید کرد به دلیل تعهدی که به بایرن مونیخ داشته، پیشنهاد حضور در کادر فنی تیم ملی انگلیس را رد کرده است.    
بعد از اینکه سم آلاردایس به عنوان سرمربی جدید سه شیرها معرفی شد، اتحادیه فوتبال انگلیس از کلمنت خواست تا به عنوان یکی از دستیاران او فعالیت کند اما این مربی 44 ساله ترجیح داد همچنان در کنار کارلو آنچلوتی حضور داشته باشد. 

او به بیلد گفت:" درست است که تیم ملی انگلیس مایل بود که من را به عنوان کمک مربی در اختیار داشته باشد. پیشنهادی صورت گرفت و این یک افتخار بزرگ برای من بود. در مورد آن فکر کردم اما در بایرن کارهای زیادی برای انجام دادن داشتم. به همین دلیل، بعد از مشورت با تیم، این پیشنهاد را رد کردم." 

در حال حاضر تنها سمی لی در کادر فنی آلاردایس حضور دارد و انتظار می رود او پیش از دیدار مقابل اسلواکی در ماه سپتامبر، سایر اعضای کادر فنی را معرفی کند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد