وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

جولین گرین: گلزنی کار من است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در دیدار دوستانه برابر اینترمیلان، بایرن مونیخ با نتیجه پر گل 4 - 1 پیروز شد و جولیان گرین جوان آینده دار باواریایی ها در این بازی موفق شد هتریک کند.   


به نقل از fourfourtwo، جولیان گرین از اینکه موفق شد با گلزنی اش سرمربی جدید تیم را تحت تاثیر قرار دهد خوشحال است و می گوید گلزنی شغل اوست:


من یک مهاجمم. این شغل من است. گلزنی همیشه برای من خوب است؛ اما این فوتبال است. یک روز چندان خوب پیش نمی رود و روز دیگر، بهتر است. من می توانم در بال چپ یا راست یا نوک حمله بازی کنم. برای من فرقی ندارد.

گرین می گوید با توجه به بازیکنانی که با او تمرین و بازی می کنند، مانند مولر و ژاوی آلونسو، پیشرفت کردن طبیعی است:


خیلی خوشحال و مفتخرم که چنین افرادی دور و برم هستند. خیلی خوشحالم که میتوانم با آنها بازی کنم. می توانم از آنها چیزهای زیادی یاد بگیرم. هر روزبه سختی کار می کنم. این تنها کاریست که میتوانم بکنم. تنها چیز در فکرم این است که به سختی کار کنم.

آنچلوتی نیز از ملی پوش آمریکایی تیم تمجید کرد:


او خیلی خوب بازی کرد و سه گل به ثمر رساند. یک نمایش واقعا خوب بود. تیم خیلی خوب هجومی بازی کرد و جولیان آماده ی تمام کنندگی بود. او با ما تمرین کرد. او این فرصت را دارد که شروع و بازی کند. او می تواند و آماده است که بازی کند. او دارد پیشرفت می کند. درطول جلسات تمرینی خوب کار می کند.

آلونسو هم که تحت تاثیر قرار گرفته گفت:


خوشبختانه این هتریک برای گسترش پیشرفتش مهم بود. آمریکایی های زیادی در اینجا در اروپا بازی می کنند همانطور که در ام ال اس هستند. آنها هروقت در رقابتهای نهایی ( جام جهانی ) بازی کرده اند، نمایش عالی ای داشته اند.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Just Bayern یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 15:06

حیف که گواردیولا زودتر ازش استفاده نکرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد