وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: تجربیات زیادی با باستین داشتم، برای او آرزوی موفقیت می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام برای باستین شواین اشتایگر آروزی موفقیت کرد. 

 

باستین شواین اشتایگر کاپیتان مانشافت از بازی های ملی خداحافظی نمود تا همبازی سابق وی فیلیپ لام در مورد او به وبسایت رسمی بایرن مونیخ بگوید:


ما با هم از جوانان بایرن مونیخ آمدیم و راه بسیار موفقی را طی کردیم، درست همانند تیم ملی. من اکنون در حاشیه هستم و نمی توانم در مورد موقعیت باستین قضاوت کنم، هر کس نیاز  دارد در مورد خود شخصا تصمیم بگیرد. ما بازی های زیادی را در کنار هم بازی کردیم و تجربیات زیادی از سنین جوانی با هم داریم. برای او در راه جدیدش آرزوی موفقیت می کنم و می دانم او در این راه موفق خواهد بود.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
نویر یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 18:03

دلم واسه فیلیب تنگ شدهههههه

هیملر یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 19:00

خداکنه برگرده بایرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد