وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یولیان گرین: هدفم حضور در ترکیب اصلی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یولیان گرین اعلام کرد هدف اصلی او برای فصل جدید حضور در تیم اصلی بایرن مونیخ است.  

 

یولیان گرین وینگر آمریکایی بایرن مونیخ می خواهد به تیم اصلی بایرن مونیخ منتقل شود و در این تیم بازی کند. به گزارشTz، گرین در این باره عنوان کرد:


هدف اصلی من برای این فصل این است که در تیم اصلی بازی کنم و اصلا نمیخواهم در تیم دوم بایرن بازی کنم. می دانم که آسان نیست اما نگرش من اینست که هرچیزی ممکن است. من هر روز در اینجا هستم و به سختی مشغول تمرین هستم و منتظر راهنمایی های آنجلوتی هستم، هر روز سعی میکنم بهترین عملکرد را داشته باشم. قلب من برای بایرن مونیخ می تپد.

گرین فصل گذشته در تیم دوم بایرن مونیخ 28 بار در ترکیب اصلی قرار گرفت و موفق به زدن 10 گل و ارسال 4 پاس گل شد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد