وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: در پیش‌فصل، نتایج مهم نیستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد که در بازی های دوستانه پیش فصل، آمادگی تیم اهمیت بیشتری نسبت به نتایج دارد.   

 
بایرن امروز به مصاف میلان رفت که در وقت معمول بازی با نتیجه 3-3 به پایان رسید ولی در ضربات پنالتی این میلان بود که موفق شد حریف خود را شکست دهد و پیروز میدان شود. پس از بازی آنچلوتی مدعی شد که نتایج در چنین بازی‌هایی برایش مهم نیست و او تنها به آمادگی تیمش فکر می‌کند.

او گفت:" باید به تلاش ادامه دهیم. زمان کافی برای آماده کردن تیم برای رقابت ها داریم. از این بازی ها برای بهبود شرایطمان استفاده می‌کنیم و اینکه بیشتر هماهنگ باشیم. ما در ابتدای کار هستیم بنابراین باید صبر کنیم تا تمام بازیکنان به اردوی تیم باز گردند و آماده فصل جدید شویم."

کارلتو ادامه داد:" در حال حاضر فکر می‌کنم مهم ترین چیز شرایط فیزیکی است. همه ی بازیکنانمان در اختیارمان نیست بنابراین سعی می‌کنیم سبک خودمان، بازی خودمان و شرایط بدنی را بهبود ببخشیم. مصدومی در دیدار مقابل میلان نداشتیم بنابراین به کار خود ادامه خواهیم داد و برای دو بازی بعدی آماده می‌شویم."

رابرت لواندوفسکی، مانوئل نویر، مت هوملس، جروم بواتنگ و رناتو سانچس هنوز به اردوی بایرن اضافه نشده اند و در تعطیلات هستند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد