وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارتینز:شیوه تمرینات آنچلوتی وگواردیولامتفاوت است؛درهرپستی مربی بخواهد بازی میکنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خاوی مارتینز از کار کردن با کارلو آنچلوتی راضی است. 

 

بایرن مونیخ هم اکنون در اردوی آمریکا حضور دارد و آن ا فردا به مصاف میلان خواهند رفت. خاوی مارتینز، هافبک اسپانیایی بایرن در یک مصاحبه با گل گفت:

“ما می خواهیم رو به جلو تر و مستقیم بازی کنیم و کارلو نیز به ما همین را گفته است. من او را برای اولین بار در بایرن ملاقات کردم و حس خوبی از کار کردن با آنچلوتی داریم و رابطه صمیمی ای از روز اول با وی داشته ایم. گواردیولا نیز به ما بسیار نزدیک بود. گرچه راه آن ها یکسان وشبیه است اما در جلسات تمرینی آنچلوتی و گواردیولا تفاوت بسیار زیادی وجود دارد. کار آن ها از لحاظ ذهنیت و نحوه انجام کار با یکدیگر تفاوت دارد. کارلو از من خواست از تا درباره نقش خود در تیم فکر کنم اما من گفتم که  فقط می خواهم به تیم کمک کنم. صادقانه بگویم، برایم مهم نیست که در کجا بازی کنم. من در دو پست دفاع وسط و هافبک دفاعی احساس راحتی می کنم اما من در جایی که مربی از من بخواهد بازی خواهم کرد. 
 “در بازی های دوستانه من در پست دفاع وسط بازی کردم البته هیچ یک از مدافعان مرکزی تیم، به تیم اضافه نشده بودند. در آینده ممکن است تا احتمالا آنچلوتی به من درپست هافبک احتیاج داشته باشد و من می توانم آن جا بازی کنم و من آماده هرچیزی هستم.  
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد