وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلابا: ما میتوانیم با آنچلوتی به اهداف بزرگی برسیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آلابا درمصاحبه ای در مورد وصغیت بایرن مونیخ می گوید. 

 

داوید آلابا مدافع بایرن مونیخ در مصاحبه ای مفصل با سایت Bundesliga, به سوالات مختلفی جواب داده است.

وضعیت اردو در ایالات متحده آمریکا چه طور است؟


بسیار عالی ما در شارلوت، شیکاگو و نیویورک در برابر تیم های میلان، اینتر و رئال مادرید بازی میکنیم این یک چالش خوبی برای ماست. ما در آمریکا طرفداران بسیاری داریم و از حضور ما در آمریکا بسیار خوش حال هستند.

کار با کارلو آنجلوتی چطور است؟


او مربی بسیار خوبی است خوش حالم که امسال با او کار میکنم و ما می توانیم با آنجلوتی به اهداف بزرگی برسیم.

آیا تفاوت بین سبک گواردیولا و آنچلوتی وجود دارد؟


بله، هر مربی سبک کار خودش را دارد.

با توجه به خرید های دورتموند به نظر شما امسال دورتموند برای بایرن دردسر ساز می شود؟


بله، دورتموند نه فقط امسال بلکه در سال های گذشته هم یک تیم بسیار خوب بوده است. امسال رقابت نزدیکی با آن ها داریم.

ماریوگوتسه پس از سه سال ناموفق در بایرن به باشگاه سابقش دورتموند بازگشت. آیا او واقعا یکی از دوستان نزدیک شما بوده است؟


ما همیشه در کنار هم بودیم از رفتن او بسیار ناراحت شدم. امیدوارم در دورتموند موفق باشد.

شما به تازگی قرارداد خود را با بایرن تا سال 2020 تمدید کردید و پیشنهادات تیم های بزرگ اروپایی را رد کردید. آیا واقعا شما به بایرن علاقمند هستید؟


من در بایرن شناخته شدم و در یکی از بهترین باشگاهای جهان بازی میکنم. من در بایرن بزرگ شدم و در این باشگاه احساس بسیار خوبی دارم.

وضعیت بایرن در حال حاضر چطور است؟


بسیار خوب است و بهتر هم می شود، اکثر بازیکنان در تعطیلات هستند و با اضافه شدن آن ها بایرن فوق العاده می شود. امسال یک سال متفاوت است.

به عنوان سوال آخر، به سه گانه فکر میکنید؟


به دست آوردن سه گانه کار آسانی نیست ولی غیر ممکن هم نیست باید ببینیم شرایط چطور پیش می رود بایرن نشان داده که لیاقت بهترین ها را دارد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد