وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کریستینسن: بر سر عنوان قهرمانی با بایرن رقابت خواهیم کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع بروسیا مونشن گلادباخ قصد دارد فصل بهتری را با تیمش سپری کند.   

به نقل از Goal، مدافع دانمارکی کره اسب ها در مورد فصل جدید بوندسلیگا گفت:


من مشتاقانه منتظر دومین فصل حضورم در بوندسلیگا می باشم. فصل اول خوبی را سپری کردم و بسیار از آن خوشحالم. البته نیاز دارم که ضعف هایی را برطرف کنم تا بتوانم به طور کامل به تیمم کمک کنم.

هدف فصل بعد؟


باید شروعی بهتر نسبت به فصل گذشته داشته باشیم و فکر می کنم که هدف ما باید این باشد که نزدیک به صدر جدول کارمان را تمام کنیم و جواز حضور در رقابت های اروپایی را کسب کنیم.

سلطه بایرن مونیخ...


در فصل گذشته ما کارمان را انجام دادیم؛ 3-1 در زمین خود پیروز شدیم و در آلیانز آرنا 1-1 مساوی کردیم. آن ها فصل قبل بسیار قوی بودند و احتمالا این فصل هم همینطور باشند. آن ها تیمی فوق العاده دارند و متوقف کردن آن ها کار سختی است. ما تلاش می کنیم که سهم خود را به خوبی انجام دهیم و بر سر عنوان قهرمانی با آن ها رقابت کنیم.

مدافع 20 ساله کره اسب ها در انتها در مورد فوتبال در آلمان اظهار داشت:


در آلمان، بازی ها بیشتر حالت تهاجمی دارد اما در انگلیس بازی ها بیشتر تدافعی است و عبور از خط دفاعی مشکل است

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد