وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ژابی آلونسو: گواردیولا در منچستر سیتی موفق خواهد شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژابی آلونسو معتقد است گواردیولا در منچستر سیتی تغییرات زیادی ایجاد خواهد کرد. 

 

به گزارش Telegraph  ژابی آلونسو بر این باور است که نحوه بازی منچستر سیتی زیر نظر پپ گواردیولا تغییرات زیادی خواهد کرد.

پپ گواردیولا به عنوان جانشین پیگیرینی به شهر منچستر رفته است و سال بعد باید در لیگ برتر انگلستان این تیم را هدایت کند. ژابی آلونسو که طی دو فصل گذشته در بایرن مونیخ با گواردیولا کار کرده است معتقد است منچستر سیتی دوران جدیدی را آغاز خواهد کرد.

آلونسو در این خصوص گفت:

“تمرینات پپ بسیار متفاوت است. او همیشه می خواهد به بازیکنان ابزاری بدهد تا بهتر بشوند و رشد کنند. او می خواهد شما بیشتر از قبل به نحوه بازی کردنتان فکر کنید. طی دو سال گذشته من مواردی زیادی را از پپ آموختم و درک بهتری نسبت به فوتبال پیدا کردم. اگر بازیکنان منچستر سیتی با ذهنی با با او کار کنند قطعا تبدیل به بازیکنان بهتری خواهند شد زیرا گواردیولا به آنها کمک خواهد کرد تا بیشتر با فوتبال آشنا بشوند.
 

ژابی آلوسنو در پاسخ به این سوال که آیا رویکردهای گواردیولا در انگلستان موفق خواهد بود نیز گفت:

“بدون شک او قادر خواهد بود چیزی را که می خواهد ارائه دهد. البته که پپ به زمان نیاز خواهد داشت اما قطعا او موفق خواهد شد. لیگ برتر نسبت به لالیگا و بوندسلیگا بسیار متفاوت است. سرعت بازی و مسائل فیزیکی بسیار متفاوت هستند. البته شاید نسبت به زمانی که من در آنجا بودم این موضوعات تغییر کرده باشد. او فقط به زمان نیاز دارد تا افکار خود را به تیم وارد کند اما مطمئن هستم که موفق خواهد شد. در زمانی که من در انگلستان بودم به خوبی یادم است که برای بازی با استوک سیتی، وستهام و ساندرلند تیم تفکرات مختلفی داشت.
 

ژابی آلوسنو یکی از معدود بازیکنانی است که هم با گواردیولا کار کرده است هم تجربه کار با مورینیو را در کارنامه دارد.

آلونسو در مقایسه بین این دو نفر گفت:

“ هر دو آنها مربیانی هستند که قدرت رهبری بسیار بالایی دارند. هر دو آنها افراد بسیار بلند پروازی هستند ولی در بحث فوتبال کار کردن با آنها متفاوت است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد