وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ژاوی: لوو با تعریف از من مرا به بهشت برد؛ آلمان می خواهد مانند اسپانیا بازی کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژاوی هافبک بزرگ و بازیساز سابق لاروخا در مورد تیم ملی آلمان و یوگی لوو صحبت کرد. 

 

ژاوی هرناندز هافبک بازیساز سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا را باید یکی از بهترین بازیکنان تاریخ دنیا در پست خود دانست، وی در مورد خاطرات خود از صحبت با یواخیم لوو در جام جهانی 2010 به SZ گفت:


لوو به من گفت که بهترین فوتبالیستی هستم که تاکنون دیده است و من یک پدیده هستم، با شنیدن این جملات انگار به بهشت پرواز کردم.

ژاوی در مورد تشابه سبک کنونی تیم ملی آلمان با بارسلونا و تیم ملی اسپانیا ادامه می دهد:


واضح است که آلمان می خواهد شبیه بارسلونا و یا اسپانیا بازی کند. من باور دارم که آلمان اکنون بازی را بیشتر درک نموده است، در گذشته انها اغلب به دنبال بازی فیزیکی و باکس تو باکس بودند، در حال حاضر می بینید که انها می خواهند توپ را در اختیار داشته باشند و فضاهای خالی را پیدا کنند و با بازی قدرتمندانه خود به حریف ضربه بزنند.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
msaeid سه‌شنبه 29 تیر 1395 ساعت 16:04

ژاوی یه دونه بودی به مولا ....................
فکر نکنم کسی بتونه بیاد مثل ژاوی ...................
اصلا بازی های چشم نوازش و اون پاس های حریف خرابکنش معرکه بود..................

امین چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 11:33

از این پدرسگ متنفرم

بایرن مونیخ چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 15:50

ریقو آلمان همیشه خودش صاحب سبک بوده.اسپانیا چی داره که آلمان مثل اون بازی کنه . افتخاراتو مقایه کن بعد غلط اضافی کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد