وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن: بایرن موفقیت‌هایش را مدیون فان‌خال است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوئیس فان خال بین سال های 2009 تا 2011 سرمربی بایرن بود و توانست این تیم را به یک قهرمانی بوندسلیگا هدایت کند.   

 
بایرن پس از فان خال مربیانی چون هاینکس و گواردیولا را روی نیمکت خود دیده و در 4 فصل اخیر همواره قهرمان بوندسلیگا بوده است. حال کارلو آنچلوتی به عنوان مربی بایرن باید ادامه دهنده این مسیر موفقیت آمیز باشد.

 آرین روبن، ستاره هلندی مونیخی ها معتقد است فان خال بنیان گذار موفقیت های چند سال اخیر باشگاه بوده و امیدوار است کارلو آنچلوتی نیز بتواند راه او را ادامه دهد. او در این رابطه گفت:" فکر می کنم این موفقیت در باشگاه و تیم، توسط فان خال آغاز شد. سیستمی که او بدان علاقه داشت، فوتبالی هجومی بود. بایرن موفقیت های چند سال اخیر خود را به نوعی مدیون فان خال است.
هر مربی روش کاری خود را دارد، جزئیاتی که دوست دارد بیشتر روی آنها کار کند. فان خال، گواردیولا و آنچلوتی، هر سه با هم تفاوت دارند اما این تفاوت ها نیستند. تنها تغییراتی کوچک در تیم شاهد بوده و خواهیم بود.

فکر می کنم در مجموع، شما باید به روش این باشگاه که موفقیت آمیز هم بوده تکیه کنید. مهمتر از هر چیزی فلسفه باشگاه است و هیچ مربی ای سعی نخواهد کرد فلسفه یک باشگاه را به کل تغییر دهد."
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر

100%همینطوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد