وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بن عطیه: با روحیه ژرمن ها سازگار نبودم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع مراکشی بایرن مونیخ از مشکلاتش در آلمان می گوید.  

 

مهدی بن عطیه مدافع ناموفق بایرن مونیخ پس از چند فصل بازی در این تیم و کسب نکردن جایگاه ثابت، سرانجام در انتقالی قرضی به یوونتوس رفت. به گزارش Sport1، مدافع مراکشی 29 ساله درباره آلمان می گوید:


من و خانواده ام دو سال زندگی مشکل و سخت در آلمان داشتیم. من بسیار خوشحالم که به ایتالیا بازگشته ام و حقیقتا دیگر نمی توانستم صبر کنم. روحیه ایتالیایی ها با آلمانی ها فرق می کند؛ من به این روحیه تعلق دارم. ضمن این که در خط دفاعی سه نفر بازیکن بهتری هستم و این انتقال بسیار منطقی بود.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
آلمان 90 + 14 یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 00:11

میشه از این آدم دیگه خبر ندید ... ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد