وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومینیگه: خوشحالیم رناتو سانچس را زود خریدیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مقامات بایرن از اینکه درست در ابتدای شروع نقل و انتقالات خرید رناتو سانچس را نهایی کردند، خوشحالند.   

 
نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ از سرعت عمل همکارانش در به خدمت گرفتن رناتو سانچز خوشحال است. کارل هاینس رومینیگه ،در مصاحبه‌ای اذعان کرد:" قیمت او بعد از پایان یورو برای بایرن مونیخ غیر قابل پرداخت می‌شد.

خوشحالم که اواسط آوریل او را با واریز 35 میلیون یورو به حساب بنفیکا لیسبون به خدمت گرفتیم و تا تابستان صبر نکردیم. به این ترتیب هم در هزینه‌هایمان رقم قابل توجهی صرفه‌جویی شد و هم شاید او دیگر نمی‌خواست بوندس‌لیگا را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند." 

رومینیگه در مورد تاثیری که این هافبک پرتغالی که هیجده آگوست نوزدهمین سال تولدش را جشن می‌گیرد در بایرن خواهد گذاشت، افزود:" وقتی کسی در هیجده سالگی اینطور ظاهر می‌شود که در یورو دیدیم، یعنی توانایی‌های فوق‌العاده‌ای دارد. این پسر اینقدر استعداد دارد که انگار ماورایی است."
گفتنی است سانچس در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا که دهم ژوئن تا دهم جولای در فرانسه برگزار شد، عضو ثابت ترکیب تیم ملی کشورش بود و با درخشش در این تورنمنت و کسب عنوان قهرمانی ارزشش در بازار نقل و انتقالات به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد