وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: آلمان از ناکامی در یورو درس می‌گیرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر، ستاره تیم ملی آلمان، امیدوار است که ناکامی این تیم در یورو 2016، به موفقیت در تورنمنت های بعدی منجر شود.   

 
شاگردان یواخیم لوو که در جام جهانی به قهرمانی رسیده بودند، در نیمه نهایی یورو 2016 با دو گل مغلوب فرانسه شدند و از دور رقابت ها کنار رفتند. اکنون مولر امیدوار است که با درس گرفتن از اتفاقات این رقابت ها، بتوانند در جام جهانی آینده موفق باشند.
او به خبرنگاران گفت:" همه رقابت های یورو را دیدند. ما خیلی به موفقیت نزدیک شدیم اما در نیمه نهایی شرایط خوب پیش نرفت. باید از این اتفاقات به نکات مثبت برسیم و انگیزه های تازه بگیریم. خوشحالم که حالا می توانیم شرایط جدیدی را تجربه کنیم.
اگر به اینکه رقابت ها چطور پیش رفت، نگاه کنیم، می توانیم بگوییم که با سری بالا از رقابت ها کنار رفتیم؛ اگرچه به آنچه می خواستیم، نرسیدیم. اما فوتبال همین است. پرتغال به شیوه ای قهرمان شد که در نهایت تعجب برانگیز بود."
کارلو آنچلوتی در این تابستان جانشین پپ گواردیولا در بایرن شد و مولر در مورد اولین جلسه با این مربی ایتالیایی گفت:" خب ما به انگلیسی صحبت می کنیم. او آدم بسیار جالبی است؛ همانطور که انتظار داشتیم.
من با تونی کروس که در رئال با او کار کرده بود، صحبت کردم. منتظرم تا هر چه زودتر با آنچلوتی کار کنم. اینکه تمرینات تا چه اندازه خوب است را 4 هفته دیگر متوجه می شویم. اما در مجموع، اولین برخوردمان خوب بود."
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد