وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام : کار با آنجلوتی بسیار لذت بخش است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام کاپیتان بایرن مونیخ درمورد کارلو آنجلوتی سرمربی جدید بایرن می گوید.  

به نقل از سایت Sport1 ، فیلیپ لام کاپیتان بایرن مونیخ درمورد کارلو آنجلوتی می گوید :


 برداشت های او از بایرن بسیار مثبت و عالی است.کار با آنجلوتی بسیار لذت بخش است.

او مربی با تجربه ای است و افتخارات زیادی کسب کرده است. من در روزی کارلو آنجلوتی رسمن کار خود را در بایرن شروع کرد در دفترشان ملاقات طولانی داشتم که قطعا میتواند به بایرن کمک کند. ما امیدواریم هستیم که با آنجلوتی سال خوبی را برای خودمان و هوادارن رقم بزنیم.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
سلطان لواندوفسکی پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 06:38

اینو نگی . چی بگی؟؟؟؟؟
مگه اصلا جراتشو داری که از مربی جدید تیم بد بگی...

من فکر کردم فقط تو ایران پاچه خواری رواج داره......
نگه بابا خارجیا هم استادشن
مثل کاپیتان لام

امیر پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 08:15

همه که عین شما کوته بین نیستن..
هر تعریفی پاچه خواری نیست بچه جون..
کاپیتان لام خیلی بزرگتر از این حرفاست ..

کلیزمان پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 09:33

سلام به طرفداران واقعى بایرن
در جواب این دوست عزیز لام نیاز نداره چاپلوسی کنه
چون با تلاش فراوان خودشو ثابت کرده
فکر کنم تازه طرفدار بایرن شدی
چون زمان فنخال تنها کسى که به سیستم بازى فنخال اعتراض کرد لام عزیز بودکه ٥ هزار یورو هم جریمه شد واز اون به بعد بایرن عالى کار کرد فنخال یه مربی بسیار بداخلاقیه
پس زود قضا نکنیم بهتر دوست عزیز لام نیازی نداره براى ثابت کردن خودش چاپلوسی بکنه
عاشقشم عالیه کاش میشد ١٠ سال دیگه بازی کنه

سلطان لواندوفسکی پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 10:21

نه دوست عزیز من تازه طرفدار بایرن نشدم و جالبه که بدونی از هفت سالگی عاشق بایرن شدم.....
من میگم که لام می خواد خودشو تو کارلتو جا کنه و باهاش مهربونی کنه تا کارلتو احترام بیشتری بهش بذاره و احساس راحتی بکنه تو تیم........





در کل بچه باحالیه لام......فقط حیف که پیی شده.....

Bayern<3 پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 12:07

اگه از 7 سالگی طرفدار بایرنی پس فک کنم الان 9 سالته. هنوز اینو نمیدونی کل دنیا لام رو از بهترین های تاریخ میدونن حتی همین الانش. نبودش تیم ملی رو داغون کرد. مثلا کدوم مربی جرات داره بهش بازی نده ؟؟ کلا موجود نچسبی هستی عشقم.

حسین مولر پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 12:08

کاپیتان یدونه ای:-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد