وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گزینه جذاب بایرن مونیخ برای جانشینی سامر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ به دنبال جانشین برای ماتیاس سامر می گردد و این بار گزینه جذابی مد نظر آنها است. 

 

ماتیاس سامر پس از مشکلات مغزی ای که دچار آن گشته بود بر سر کار خود در باشگاه بایرن مونیخ حاضر نشده است و کارل هاینتز رومنیگه نیز با گفتن اینکه " کارهای سامر مدتهای زیادی است بین اشخاص مختلفی در باشگاه تقسیم شده است" به نوعی بر این موضوه صحه گذاشت که راه سامر و بایرن مونیخ از هم جدا گشته است. ماتیاس سامر نیز در چند روز گذشته با انتشار نامه ای به طور رسمی از باشگاه و هواداران مونیخی خداحافظی نمود تا رسانه ها به دنبال پیدا کردن  نام جانشین احتمالی او باشند، از اولی کان، اولی هوینس، اشتفان رویتر و حتی فیلیپ لام به عنوان جانشینان احتمالی سامر در بایرن مونیخ در چند وقت گذشته یاد شده است.

اما Sport Bild از گزینه جدید و جذابی برای بایرن مونیخ صحبت کرده است و او کسی نیست جز مکس ابرل مدیر ورزشی فوق العاده موفق باشگاه مونشن گلادباخ که در جذب بازیکنان جوان و تاثیر گذار استاد است و این باشگاه را بعد از مدتها به روزهای خوبش بازگردانده است. ابرل در این مدت توانست ستارگانی همچون مارکو رویس، گرانیت ژاکا و رافائل را با مبالغی بسیار ارزان به گلادباخ بیاورد و امسال نیز با جذب مجدد کریستوف کرامر و خرید بازیکنانی همچون وسترگارد، ممدو دوکور، توبیاس اشتروبل و لازلو بنس را خریداری نموده است تا بیلانی عالی از خود در نقل و انتقالت برجا گذارد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
بهمن پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 02:53

مدیر ورزشی یوونتوس فوق العادست
کاشکی اونو بیارن

سلطان لواندوفسکی پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 06:41

اصن لامصب قیافشو می بینم می خوام از خنده روده بر بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد